gillar ni någon ond?
Forum > Harry Potter > gillar ni någon ond?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Avazette
Elev |
Cissy och Rumble ( för att han är så jävla klantig )
Fight! 23 maj, 2012 17:43 |
|
LolFeelings
Elev |
23 maj, 2012 17:45 |
|
Borttagen
|
Bellatrix i filmen efter som Helena spelar henne så as bra!
23 maj, 2012 17:46 |
|
Borttagen
|
Draco och Bellatrix
23 maj, 2012 17:49 |
|
Erica
Elev |
23 maj, 2012 17:52 |
|
MystiqueRed
Elev |
Tom Riddle! Känns lite som Anakin innan han blir Voldemort...
23 maj, 2012 18:02 |
|
Erica
Elev |
23 maj, 2012 18:03 |
|
Borttagen
|
voldemort
24 maj, 2012 16:35 |
|
lumos1
Elev |
24 maj, 2012 17:46 |
|
dumble
Elev |
Våldemort helt klart, han är så snygg och sexig älskar han
24 maj, 2012 19:00 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen