ஓCharlie Weasleyஓ Den som visade sig
Forum > Fanfiction > ஓCharlie Weasleyஓ Den som visade sig
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Kattninen
Elev |
Nu har jag äntligen kommit hem till mitt hus och dator, jag har gjort många bilder medan jag har varit borta. men alla är dessvärre inte färdiga, MEN genom tiden blir de färdiga och de kommer nog fler och fler.
Här är två bilder på draken Priamos! ![]() Priamos som lurar vid träden! :3 ![]() Närbild! ![]() Priamos visar vad han går för! ![]() Åter en närbild! :3 *Förlåt för jag inte har vridit de sista, hoppas der går bra! Ska dessutom se om jag hinner skriva ett kapitel idag! :3
26 jun, 2012 13:30 |
|
amanda1104
Elev |
Bilderna är jättefina!!!!
Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 26 jun, 2012 16:33 |
|
95mas
Elev |
Skrivet av amanda1104: Håller med.Bilderna är jättefina!!!!
Alltid Redo.
Läs min FF "Den bortglömde marodören"
26 jun, 2012 16:37 |
|
Borttagen
|
Jättefina bilder!
27 jun, 2012 00:30 |
|
Borttagen
|
Bra!
Fina bilder!! 30 jun, 2012 21:23 |
|
Kattninen
Elev |
Sorry för tagit lång tid på mig, men jag har tänkt väldigt mycket på fortsättningen, problem och lösningar.
Tack för att ni är så fina som gillar mina bilder! ♥/b] FORTSÄTTNING... "Nej, vänta nu!" ekade Charlie och staplade undan innan han kom ut i uppehållsrummet, ödlan hickade till förvånat och ramlade ner i Charlies händer. Priamos hade fått tag i ett litet stycke av Charlies röda hår som han nu höll i sina klor. Blä! "Jag kom just på en sak," sa Charlie tilltufsat, ödlan riktade sin uppmärksamhet mot honom och släppte hårstråna som föll ner till golvet. "Du kan ju inte visa dig just nu för alla människor, de skulle inte förstå hur jag bara plötsligt fick en ödla som husdjur," "Husdjur..." Det märktes att Priamos inte gillade det ordet så mycket. "Vi kan ju säga att jag har fått dig som present av... som... eller..." Charlies tankar var för ögonblicket sega och långsamma. "Jag har fått dig i present av min avlägsna kusin Petrus som bor i ... Sicilien! Hoppas det går, detta känns som om det annars blir för många lögner..." Det sista sa han med en tyngd i lungorna. Priamos kisade på honom och stoppade ut sin lilla tunga, han verkade också konfunderad men kröp sedan igen upp på Charlies huvud. "Priamos vill att Challe ska gå och äta frukost. Priamos kommer hålla sig gömd så länge tills Charre kommer till honom," Charlie log ett långt leende och släppte Priamos från hans röda huvud. "Så länge ska Priamos utforska!" "Okej, men hamna inte i trubbel," "Japp, en ödla! Jag fick honom från min kusin som bor i Sicilien. Petrus heter han, fast inte ödlan. Den har jag döpt till Priamos," "Jaså..." Sophie pickade i sig sin frukost med en sur attityd, det fick Charlie att må illa. "HUR GRYMT ÄR INTE DET!" vrålade Leo och Teo mot varandra och mot Charlie som släppte sina bestick. "DET MÅSTE VARA HELT..." De tystnade. "Tjena pysen, vad pysslar ni med?" frågade Bill med sin barnsliga röst och ställde sig bredvid Sophie och Teo. Sophie blev plötsligt på glatt humör igen. "Vi pratar lite om Charlies nya ödla..." började Hugo i tyst ton och ryggade tillbaka mot sin stol. Bill rättade till sitt röda hår med sin vänster hand och kliade sig dessutom på nacken, det brukade han göra när han inte förstår något. "Ödla? Vem har du fått den ifrån, Charlie?" Charlie svalde och tvingade sig själv att titta mot Bills håll, han log ett omedvetet, skyldigt leende och berättade att han hade fått den ifrån kusin Petrus igår på kvällen. "Förresten,” fortsatte han och böjde sig framåt. ”Var är du någonstans hela tiden? Det är knappt så att jag får se dig, vad har du för dig hela tiden?” Bill undvek frågorna smidigt genom att, okomplicerat, börja babbla om att det snart var oktober och Halloweenfest för tredjeårseleverna och uppåt. Sedan försvann han. En solig höstmorgon med deras första lektion utomhus. Alla var glada igen, för alla visste vad som väntade på dem. Madam Hooch, med sina bestämda steg, marscherade genom skogsbrynet och mot eleverna som ställde upp sig bredvid varandra. Hennes ögon sneglade mot alla förstaårselever som gick i Gryffindor och Revenclaw. Detta var deras första Quidditch lektion eftersom den första hade blivit inställd. ”Okej!” Skrek Madam Hooch mot allihopa som fanns på en mils avstånd. ”Nu vill jag att ni lyssnar riktigt noga, för jag vill inte ha några olyckor på min lektion!” Sedan viskade hon väldigt tyst för sig själv. ”Som om jag inte har fått nog med för många olyckor...” [b]Blev kanske lite kort men jag lovar att väldigt mycket kommer hända som ni inte förväntar er! I ♥ mina läsare
1 jul, 2012 21:38 |
|
amanda1104
Elev |
SUPERBRA!!!!
Vad håller Bill på med? Vae weohnata ono vergarie eka thäeet otherum 1 jul, 2012 21:47 |
|
95mas
Elev |
1 jul, 2012 22:28 |
|
Borttagen
|
Braaaa!
4 jul, 2012 19:12 |
|
Kattninen
Elev |
Okej, jag har inte skrivit något på månader, jag vet! Men jag har inte kunnat vara hemma så länge på sommarlovet och inte haft tillgång till dator.
Men nu när skolan börjar snart och jag är mera hemma ska jag uppdatera snabbare! Hoppas ni förstår mig! ♥
16 aug, 2012 12:09 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen