Hogwarts yngre dödsätares kärleks historia
Forum > Fanfiction > Hogwarts yngre dödsätares kärleks historia
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Bravissimo!
19 feb, 2012 18:01 |
|
Roxy
Elev |
19 feb, 2012 18:02 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Bravissimo! Kan du italienska? And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 19 feb, 2012 18:03 |
|
Borttagen
|
Njaaa, inte direkt XD
19 feb, 2012 18:04 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: Njaaa, inte direkt XD ok för det där är italienska. And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 19 feb, 2012 18:06 |
|
Borttagen
|
DET MENAR DU INTE?! XD Haha, skoja bara. Men ja, jag vet. :3 Kan bara några få ord på italienska men det kan nog de flesta :3 Kan du italienska?
19 feb, 2012 18:09 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av Borttagen: DET MENAR DU INTE?! XD Haha, skoja bara. Men ja, jag vet. :3 Kan bara några få ord på italienska men det kan nog de flesta :3 Kan du italienska? Jag är född i Milano och varit bosatt där i 3 år så ja ganska bra :3 And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 19 feb, 2012 18:11 |
|
96hpevanescence
Elev |
Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Borttagen: DET MENAR DU INTE?! XD Haha, skoja bara. Men ja, jag vet. :3 Kan bara några få ord på italienska men det kan nog de flesta :3 Kan du italienska? Jag är född i Milano och varit bosatt där i 3 år så ja ganska bra :3 Coolt
19 feb, 2012 18:12 |
|
Ginny.:.Weasley
Elev |
Skrivet av 96hpevanescence: Skrivet av Ginny.:.Weasley: Skrivet av Borttagen: DET MENAR DU INTE?! XD Haha, skoja bara. Men ja, jag vet. :3 Kan bara några få ord på italienska men det kan nog de flesta :3 Kan du italienska? Jag är född i Milano och varit bosatt där i 3 år så ja ganska bra :3 Coolt tack! And I will miss the train ride in and the pranks pulled by the twins and though its no where I have been I'll keep on smiling from the times I had with them 19 feb, 2012 18:13 |
|
Borttagen
|
Coolt!
ÄLSKAR DENNA FANFIC!! 19 feb, 2012 18:13 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen