vad fick ni för bönor idag?
Forum > Mugglarportalen > vad fick ni för bönor idag?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Theabeanr1
Elev |
Olika Marmelader - Gott! Typ?
Granatäpple - Gott! Kalkon - Njaa Strössel - Gott! Vattenkastanj - Vet inte... 18 jan, 2012 19:14 |
|
Freja
Elev |
Vattenmelon-eeew
Fasan-jag är vegetarian... Konjak-eeew, äckligt Cider-jaa, det är väl okej Äggplanta- ingen aning? Everything is Dramione and nothing hurts. 18 jan, 2012 19:20 |
|
Mikaela120
Elev |
äppelmos
83% tycker om den här smaken! Ostbåge 100% tycker om den här smaken! Köttbulle 100% tycker om den här smaken! Gräs 17% tycker om den här smaken! Viol 50% tycker om den här smaken! 18 jan, 2012 19:24 |
|
Borttagen
|
Glass
Flugsvamp Oregano Marsipan Hallon 18 jan, 2012 20:00 |
|
Mössätandemonstret
Elev |
Jag fick igår:
Äggplanta. (Vad är det? O_o) Lunga. (>_< ) Toapapper. (Oanvänt, såklart) Mint. (!! AWESOME! ♥) Avloppsvatten. (Nu är jag inte törstig mera >_< ) Och i dag: Sur mjölk. (Ingen kommentar) Viltskav. (VAD är det?!) Röd curry. (Är det inte en matingrediens eller nåt?) Marshmallow. (!! AWESOME! ♥) Njurpaj. (...) Bäst: MINT! MARSMALLOW! Se nu! Boktaven M är awesome! M som i Mössätandemonstret 8D Egentligen är ju Hufflepuff bäst, men säg inget till de andra, de kommer ju näst. ;) (För att inte nämna att grävlingen är sötast av de alla fyra =D <3) 18 jan, 2012 20:01 |
|
Borttagen
|
Kommer inte ihåg vilka jag fick idag och vilka jag fick igår, så här är alla
Korvspad - Usch Spya - Usch Såpa - Har ingen aning om hur detta smakar, men gissar på usch. Tånagel - Usch Popcorn - Gott! Skinnsoffa - wtf? Lycka - yay Regn - Vatten? Neutralt. Kalkon - Gott! Enhörning - Ska fråga Voldy brb 18 jan, 2012 20:05 |
|
Hotissue
Elev |
Skrivet av AlvaRawenclaw: Alla dina var goda förtutom blodpudding och saltvatten tycker jag Fläskfilé Julskinka Smuts Entrecôte Singlar D: Haha, håller med!
http://loca.blo.gg/ || PotionSnitch169@Pottermore
18 jan, 2012 20:17 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Bland annat enhörning, aska och potatismos!
Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 18 jan, 2012 20:30 |
|
Knizzlare
Elev |
18 jan, 2012 20:35 |
|
Draken Norbert
Elev |
18 jan, 2012 20:40 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen