Fina, underbara namn
Forum > Harry Potter > Fina, underbara namn
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Harry, det tycker jag är jätte fint.
Neville, också fint Sirius, typ både fint och coolt på något sätt Plus många många fler som jag inte orkar skriva 29 jun, 2012 23:13 |
|
96hpevanescence
Elev |
Gaah, älskar så många.
Gillar namnen i familjen Black, Bellatrix och Narcissa räknas in där Sen älskar jag Hermione, Draco(♥) och Neville. Sen gillar jag att säga Seamus, tycker det är fint. Och Luna, så vackert! Och Cedric förstås!!!Älskar det killnamnet!
29 jun, 2012 23:37
Detta inlägg ändrades senast 2012-06-30 kl. 00:52
|
|
Borttagen
|
haha älskar alla namn Luna är så fint för det är en mångudinna, Cedric heter pappan i Nanny Mcphee haha, älskar Fleur också och Seamus av någon anledning.
30 jun, 2012 00:51 |
|
Borttagen
|
Rowena Ravenclaw
30 jun, 2012 01:56 |
|
skitidedu
Elev |
30 jun, 2012 03:07 |
|
Incendio
Elev |
Minerva, Severus och Hermione. Helt klart mina favoritnamn!
30 jun, 2012 03:15 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Hermione är så himla fint! Och namnet Potter! Lily är ett av de finaste jag har hört och James också!
Winter is coming... 30 jun, 2012 09:28 |
|
Borttagen
|
Bellatrix och Luna! Vill heta det!
Men jag borde vara nöjd med att heta Lily! 30 jun, 2012 09:30 |
|
Ginny!!!!
Elev |
Lily, Hermione, James, Sirius, Remus och Luna är jättefina namn ♥
Jag anser att Ravenclaw lätt kickar Gryffindors små rumpor! ![]()
30 jun, 2012 09:59 |
|
Borttagen
|
Lily, Minerva, Luna och Hermione. Jag älskar verkligen namnen! ♥
7 jul, 2012 19:04 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen