Hemligheter, svek och romanser (Marodörernas sjätte år)
Forum > Fanfiction > Hemligheter, svek och romanser (Marodörernas sjätte år)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
RuterDam
Elev |
Åh, tack så jättemycket, allihop!
Har pingis ikväll och hinner därför inte skriva mer före den, måste åka om en halvtimme, men ska försöka skriva mer i helgen. ^^ "Enade vi stå, splittrade vi falla." ~Albus Dumbledore 3 feb, 2012 15:45 |
|
Hermia
Elev |
Okay
Once a MADling, always a MADling 3 feb, 2012 17:14 |
|
RuterDam
Elev |
Okej, förlåt för att jag inte har skrivit mer.
Men jag har förlorat inspirationen till den här ficen, och jag tror att anledningen är att så många små detaljer har blivit fel. Jag älskar att marodörerna är ett ganska fritt ämne att skriva fanfictions om, eftersom man inte vet så mycket, men håller mig helst till den fakta som finns. Och därför blir det svårt att skriva den här. Jag håller på med en ny, där jag följer dem från första året fram tills natten då James och Lily dör, och tror att jag ska lägga ut den här på mugglis. I den kommer jag att hålla mig mer till fakta, men samtidigt kommer jag behålla vissa delar av det som finns i den här. Hoppas att ni inte tycker att jag är hemsk på grund av det här, och när jag lägger ut den nya får ni gärna läsa den. ^^ "Enade vi stå, splittrade vi falla." ~Albus Dumbledore 6 feb, 2012 15:51 |
|
AndromedaBlack
Elev |
Skriv länken här sen
http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28943&page=1#p1754951 fanfiction om Rose Wesley och Scorpius Malfoy 6 feb, 2012 15:52 |
|
RuterDam
Elev |
"Enade vi stå, splittrade vi falla." ~Albus Dumbledore 6 feb, 2012 15:54 |
|
Borttagen
|
Det var tråkigt
6 feb, 2012 16:36 |
|
RuterDam
Elev |
Tack. ^^
"Enade vi stå, splittrade vi falla." ~Albus Dumbledore 6 feb, 2012 16:46 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Borttagen: Det var tråkigt Precis vad jag tänkte säga ~MY TUMBLR~ 6 feb, 2012 16:48 |
|
Mrs Malfoy
Elev |
Synd att du slutar skriva på den här men bra att du börjar en ny!!!!
Hej om du vill bli släkt med mig så kan du skicka en uggla!!! håller på med ett släktträd!!!<3 PS. Jag har ett rollspel som heter: Rollspel Marodörernas tid! 6 feb, 2012 18:19 |
|
RuterDam
Elev |
Tack allihopa. ^^
Och här är länken till den nya: http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=14846#forum.php?topic=14846&watch=1 "Enade vi stå, splittrade vi falla." ~Albus Dumbledore 7 feb, 2012 16:42 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen