favorit par?
Forum > Harry Potter > favorit par?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av superman: Jinx, jag tycker att Ginny/Harry är bra i böckerna men i filmerna - Dan och Bonnie har verkligen ingen kemi alls. Vad gillar du inte med Lily/James? Harry/Luna känns lite för... han är en för fantasilös människa för att kunna leva med henne enligt mig. Lily/Snape tycker jag inte. Det är lite som att hon är svart och han går runt och kallar alla andra svarta för "neger" förutom henne, som han älskar. Harry/Hermione funkar inte så bra på egen hand tror jag. Det verkar inte så i böckerna i alla fall. Som när Ron försvinner, dom snackar inte alls. Ron/Luna, njaaa. Ron tycker Luna snackar bullshit, han respekterar inte hennes "tro" för fem öre. Jag tror inte någon av dom skulle må bra av det förhållandet. Dumbledore/Grindelwald shippar jag hårt Jag tycker bara att Ginny är irriterande på något vis... Men jag tänker att Harry/Luna eller Ron/Luna skulle komplettera varandra rätt så bra! James tycker jag bara inte särskilt mycket om, han påminner mig alltför mycket om en person jag känner. Självklart accepterar jag inte Severus sätt att tänka om mugglarfödda i allmänhet, men han hamnade liksom snett i tillvaron redan som liten och jag tror att Lily hade varit bra för honom. Men som sagt, Dumbledore och Grindewald skulle vara bäst! 23 sep, 2011 20:53 |
|
Nintendo64
Elev |
Ron och Hermione ofcourse!
åh gud så gulliga dom är ♥
“Come on, Tom. Let’s finish this the way we started - together.”
23 sep, 2011 22:24 |
|
C4
Elev |
Tycker inte heller om Harry/Ginny så mycket...
Men jag gillar faktiskt Tom/Ginny lite grann! Lite... Även fast jag inte riktigt gillar Ginny som karaktär. och jag menar inte Lord Voldemort nu... självklart inte. får rysningar av att tänka på det. Ideas come with an explosive immediacy. Om det skulle vara så att du har tid över, kolla gärna in min nyss påbörjade fanfic. Att dela på bördan - http://www.mugglarportalen.se/forum.php?topic=8640&page=1#forum.php?topic=8640 23 sep, 2011 22:28 |
|
accioron
Elev |
Gud vilket Ron/Hermione-humör jag är på just nu.
Stunning, flawless otp JUST LOOK AT THEM http://youtu.be/F8l2t7YckpY Sånt jag gör på fredagskvällar: sitter och tittar på Romione-videos på YouTube. mitt liv... jaaa vad säger man ![]() 23 sep, 2011 22:57 |
|
Borttagen
|
Skrivet av HermioneGranger: Euw Harry och Ginny är inte bra Dx det ska va Harry och Hermione ♥ Håller med!!! 24 sep, 2011 13:51 |
|
miss lovegood
Elev |
Sirius och james eller Dumbledore och Snape
24 sep, 2011 22:02 |
|
Johannai
Elev |
Jag gillar alla par förutom Cho och Cedric ♥
Or yet in wise old Ravenclaw, If you've a ready mind, where those of wit and learning, will always find their kind. 25 sep, 2011 20:25 |
|
Borttagen
|
RON OCH HERMIONE! ^^
25 sep, 2011 21:47 |
|
Borttagen
|
Draco och Harry...
25 sep, 2011 21:48 |
|
the ghost of the gabbz
Elev |
Älskar Hermione och Ron♥
25 sep, 2011 22:14 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen