The Walking Dead
Forum > Off Topic > The Walking Dead
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TheFifthMarauder
Elev |
Skrivet av Borttagen: Whaaat :O Carol? :'O Men men Daryl och hon har ju en jättegullig relation med varandra och ba what nej varför då :O Har inte gillat Carol sedan säsong 1, vilken anledning... ingen aning om jag ska vara helt ärlig , men jag tycker att hon är jobbig på något sätt
1 apr, 2013 13:19 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Borttagen: Whaaat :O Carol? :'O Men men Daryl och hon har ju en jättegullig relation med varandra och ba what nej varför då :O Har inte gillat Carol sedan säsong 1, vilken anledning... ingen aning om jag ska vara helt ärlig , men jag tycker att hon är jobbig på något sätt Dock gillade jag henne inte heller speciellt mycket i säsong ett.. Men efter allt som hände med Sophia så fick Daryl en speciell relation till henne och just därför gillar jag henne lite mer nu. Eller ja, hon är väl okej som person, men för mig är det mest det att Daryl är min favoritkaraktär och att han har en sån bra relation till henne har fått mig att gilla henne lite mer. Fast ja, förstår hur du menar att man ''bara ogillar'' någon, utan någon speciell anledning. Så är det för mig ofta också, haha. 1 apr, 2013 13:27 |
|
LolFeelings
Elev |
1 apr, 2013 14:26 |
|
NEWBORN
Elev |
Åh har precis börjat titta på det igen och det är superbra! Jag slutade titta när
Spoiler: för han var min favoritkaraktär och jag trodde hela tiden att han var snäll och bara missförstådd så jag kände mig sviken xD Men nu har jag kommit över min sorg och har börjat kolla igen ^^Tryck här för att visa!
14 apr, 2013 10:33 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av NEWBORN: Så... du såg honom som snäll... när han hoppade på Lori... i avsnitt S1 E6?Åh har precis börjat titta på det igen och det är superbra! Jag slutade titta när Spoiler: för han var min favoritkaraktär och jag trodde hela tiden att han var snäll och bara missförstådd så jag kände mig sviken xD Men nu har jag kommit över min sorg och har börjat kolla igen ^^ Tryck här för att visa!
14 apr, 2013 10:55 |
|
NEWBORN
Elev |
@LolFeelings; Jag tyckte han var missförstådd haha.. Men ja han är ju lite galen.. Dock så kommer jag inte ihåg vad han gjorde i säsong ett eftersom det typ var ett år sen jag såg det
14 apr, 2013 11:16 |
|
malcolmadela
Elev |
Skrivet av TheFifthMarauder: Skrivet av Borttagen: Whaaat :O Carol? :'O Men men Daryl och hon har ju en jättegullig relation med varandra och ba what nej varför då :O Har inte gillat Carol sedan säsong 1, vilken anledning... ingen aning om jag ska vara helt ärlig , men jag tycker att hon är jobbig på något sätt Spoiler: Tryck här för att visa!
14 apr, 2013 12:09
Detta inlägg ändrades senast 2013-04-14 kl. 12:15
|
|
LolFeelings
Elev |
14 apr, 2013 12:13 |
|
123vilde453
Elev |
Hmmm...
TAYLOR SWIFT! Sporten där det gäller att springa som en kenian och tänka som en mästare i schack. Utmana mig! 14 apr, 2013 17:44 |
|
LolFeelings
Elev |
14 apr, 2013 18:04 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen