Life of Voldemort - Voldy.bloggplatsen.se
Forum > Fanfiction > Life of Voldemort - Voldy.bloggplatsen.se
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Lills
Elev |
Skrivet av Vipratten: Skrivet av Borttagen: AWESOME!! Hur kunde några trycka på skitdålig på den där frågan om man gillade bloggen?! Det är en bra fråga! Alla med lite vett i skallen fattar väl att den är supermegafoxyawsomehot! (Älska AVPM-referensen btw.. Jag tryckte på supermegafoxyawsomhot eller nått sånt! ![]()
29 dec, 2011 18:46 |
|
Victoire Weasly
Elev |
Skrivet av Lills: Skrivet av Vipratten: Skrivet av Borttagen: AWESOME!! Hur kunde några trycka på skitdålig på den där frågan om man gillade bloggen?! Det är en bra fråga! Alla med lite vett i skallen fattar väl att den är supermegafoxyawsomehot! (Älska AVPM-referensen btw.. Jag tryckte på supermegafoxyawsomhot eller nått sånt! Jag med! ~MY TUMBLR~ 29 dec, 2011 18:50 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Vipratten: Skrivet av Borttagen: AWESOME!! Hur kunde några trycka på skitdålig på den där frågan om man gillade bloggen?! Det är en bra fråga! Alla med lite vett i skallen fattar väl att den är supermegafoxyawsomehot! (Älska AVPM-referensen btw.. Öh, vad exakt betyder AVPM? Jag tryckte också supermegafoxyawsomehot. (I♥ det ordet) Alla som valt något annat är antagligen någon som aldrig läst HP, och inte fattar ngt... 29 dec, 2011 19:51 |
|
Vipratten
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Öh, vad exakt betyder AVPM? Jag tryckte också supermegafoxyawsomehot. (I♥ det ordet) Alla som valt något annat är antagligen någon som aldrig läst HP, och inte fattar ngt... A Very Potter Musical. Har du inte sett den måste du göra det! (Sök på StarKidPotter på YT, klicka in på kanalen och titta på spellistan) Det är därifrån supermegafoxyawsomehot kommer ;D Just because you've got the emotional range of a teaspoon doesn't mean we all have - Hermione Granger
29 dec, 2011 19:53 |
|
MissFniss
Elev |
Skrivet av Victoire Weasly: Skrivet av Lills: Skrivet av Vipratten: Skrivet av Borttagen: AWESOME!! Hur kunde några trycka på skitdålig på den där frågan om man gillade bloggen?! Det är en bra fråga! Alla med lite vett i skallen fattar väl att den är supermegafoxyawsomehot! (Älska AVPM-referensen btw.. Jag tryckte på supermegafoxyawsomhot eller nått sånt! Jag med! Jag med!
30 dec, 2011 13:44 |
|
Fang
Elev |
Herr Voldemort? Kan du blogga ett inlägg om hur det var på din födelsedag?
1 jan, 2012 19:44 |
|
Lills
Elev |
1 jan, 2012 19:45 |
|
Twix
Elev |
Förlåt! Jag har inte hunnit blogga dom senaste dagarna, ni får ta och skälla på mig!
Men jag försöker skriva så fort jag kan, nytt kapitel kommer förmodligen imorgon. Tack för att ni fortsätter läsa även fast jag är så dålig på att uppdatera! ♥ Skrivet av Fang: Herr Voldemort? Kan du blogga ett inlägg om hur det var på din födelsedag? Ja, Voldy har planerat det lite... 1 jan, 2012 19:48 |
|
Nicole <3
Elev |
Hittar inte mer till Voldys blogg! Buhuu! Brukade alltid klicka på länken Twix hade där under forumtexten! (Detta betyder: Hej, kan nån berätta addressen till mejj?)
♆
1 jan, 2012 19:53 |
|
Fang
Elev |
Skrivet av Nicole <3: Kolla på första inlägget Hittar inte mer till Voldys blogg! Buhuu! Brukade alltid klicka på länken Twix hade där under forumtexten! (Detta betyder: Hej, kan nån berätta addressen till mejj?) 1 jan, 2012 19:55 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen