Marodörernas år på Hogwarts
Forum > Fanfiction > Marodörernas år på Hogwarts
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hermia
Elev |
Jag kan lova er att det kommer mer till helgen
Once a MADling, always a MADling 25 apr, 2012 20:44 |
|
Borttagen
|
26 apr, 2012 06:40 |
|
Hermia
Elev |
Så där, nu kommer mer! Kommer troligen ett litet utfyllnadeskapitel som är ganska tråkigt imorgon eller på tisdag.
_______________________________________ 20. Menar du allvar? Strafftjänst med Snape och Mulciber! Skrattande gick James och Sirius tillbaka till Gryffindortornet. Till den tjocka damen sa de det nya lösenordet (Draco Dormiens Nunquam Titillandus) och trädde in i uppehållsrummet och rusade upp till sovsalen där de drog fram pergament och fjäderpenna och började planera. I flera timmar satt de ostörda innan de klockan sex gick ner och träffade Peter och Remus i Stora Salen. Efter måltden gick de direkt till McGonagalls kontor där de andra två sitter och väntar. När Sirius och James satt sig säger McGonagall - Nu vill jag ha en förklaring. Sirius berättar vad som hänt men framställer det till sin och James fördel. Så fort han är klar börjar Slytherinarna protestera men McGonagall tystar dem. - Det räcker så, säger hon. Från och med nu fram till klockan tio ka ni hjälpa Filch att putsa skolans troféer. Kom med nu. _______________________________________ Kanske lite tråkigt. Hoppas att det inte gör nåt. Nästa kommer antaglingen också att bli tråkigt men sedan börjar det hända litet. Once a MADling, always a MADling 29 apr, 2012 10:37 |
|
Borttagen
|
Nej, det gör inget.
Det var bra Hahahaha! - Det räcker så, säger hon. Från och med nu fram till klockan tio ka ni hjälpa Filch att putsa skolans troféer. Kom med nu.| Så kan det gå, Sirius, så kan det gå xD 29 apr, 2012 10:54 |
|
Mintygirl89
Elev |
Väldigt bra kapitel. Lite kort kanske, men det gör inget. Ojojoj" Strafftjänst hos Filch! Kan det bli värre?
Läs gärna Tårar från himlen :D <3
29 apr, 2012 10:57 |
|
95mas
Elev |
29 apr, 2012 17:36 |
|
Erica
Elev |
30 apr, 2012 12:07 |
|
Borttagen
|
Super!
30 apr, 2012 12:31 |
|
Ginny.T
Elev |
jättebra!
"We've all got both light, and dark inside of us. What matters, is the part we choose to act on." -Sirius Black 30 apr, 2012 15:10 |
|
klariz
Elev |
Ny bevakare!!!!!! Skitbra ff! I adore it!
1 maj, 2012 02:06 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen