Snape!
Forum > Harry Potter > Snape!
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av Borttagen: childhoodlight; Man kan vara ond och god samtidigt. Bara för att man kämpar mot de onda så kan man fortfarande vara ond. Tex Slingersvans stod på de ondas sida fast han var god. Han var bara för feg för att byta. Fast det om Slingersvans vet vi ju egentligen inte mycket om? :> Vi vet att han var feg; men vi vet inte om han var god, det finns inga tecken som visar på det mer än att han faktiskt var feg när han stöttade Voldemort
12 dec, 2011 17:51 |
|
Borttagen
|
Alex96 - Men det visar ingen riktig godhet i Slingersvans? Jag vet inte men tycker inte att han var god.
Säger det igen om Snape. Han var en agonist. 12 dec, 2011 17:52 |
|
themarauder
Lärare |
Slingersvans var ju egentligen bara riktigt feg, och ville leva.
Han är inte ond. Men han var ju inte god. Han är som sagt feg. En snubbe med potential för att vara god, men som inte vågar. =) - just like themarauder 12 dec, 2011 17:53 |
|
Severus10
Elev |
Ursäkta om jag bryter mot reglerna nu.
Men är du dum eller? Jag frågade en prefekt och de sa att det var förbjudet. 12 dec, 2011 17:53 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Alex96 - Men det visar ingen riktig godhet i Slingersvans? Jag vet inte men tycker inte att han var god. Säger det igen om Snape. Han var en agonist. Jag syftade på hans sista minut innan han dog var ett bevis på hans godhet Severus10; Du sa just till en prefekt att denne bröt mot reglerna, det känns ju som att h*n borde veta bättre än du. Dessutom har du riktat massvis med inlägg mot andra medlemmar, varför bryter du mot denna "regel" själv då? Och om det nu var en prefekt som sa det till dig, kan du då säga vad h*n hette? 12 dec, 2011 17:54
Detta inlägg ändrades senast 2011-12-12 kl. 17:57
|
|
Borttagen
|
Severus10 - Dina ordval är inte heller så trevliga nu. Vi alla ska försöka ha en trevlig stämning här.
12 dec, 2011 17:55 |
|
Ida S
Lärare |
Nu går jag också off topic, men...
Severus10 - Var i reglerna står det att man inte får rikta kommentarer till andra medlemmar? Det står att man inte får rikta fula ord till medlemmar. Men för att kunna diskutera och prata med varandra, vilket forumen och trådarna här är till för, så måste man ju kunna diskutera med varandra, eller hur? Det står också, och nu citerar jag direkt från reglerna; ”Håll en kamratlig ton och respektera varandras åsikter”. Det gör inte du just nu. "we live together, and harry does all the cooking." 12 dec, 2011 17:55 |
|
themarauder
Lärare |
12 dec, 2011 17:56 |
|
childhoodlight
Elev |
12 dec, 2011 17:57 |
|
Severus10
Elev |
RIKTA INTE NÅGOT MOT FÖR FÖR PIP.
OCH JAG HAR RIKTAT ENDAST ENDAST ENDAST ENDANST 1 MOT EN ANVÄNDARE- INGA MER. 12 dec, 2011 18:00 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen