vilket elevhem skulle du blivit igentligen?
Forum > Harry Potter > vilket elevhem skulle du blivit igentligen?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Henryeta
Elev |
9 mar, 2013 13:55 |
|
septimus heap 2012
Elev |
gryffindor
9 mar, 2013 19:20 |
|
Borttagen
|
Det där tester är skumt. Skumma frågor. F*n vet jag vad jag skulle göra om det där hände mig.
Plånboksfrågan liksom: "Leave it there" Äääh WTF! Eller att någon skulle vilja äta min äckliga mat. Nej, jag kan inte relatera till så många av frågorna. 9 mar, 2013 19:24 |
|
Borttagen
|
Frågorna var faktiskt lite konstiga, men jag blev hufflepuffare iallafall
9 mar, 2013 19:38 |
|
Solkatten
Elev |
Gryffindor - 12
Ravenclaw - 11 Slytherin - 10 Hufflepuff - 8 Damn it, jag ville ju hamna i Slytherin. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 9 mar, 2013 19:51 |
|
Weasleygirl98
Elev |
Always a Gryffindor
Winter is coming... 12 mar, 2013 21:40 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen