HARRY POTTER SNACKET
Forum > Harry Potter > HARRY POTTER SNACKET
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
jessipotter
Elev |
asså jag är beroende av harry potter!!! asså gud va bra den är, jag älskar andra boken, harry känns värkligen som en riktig hjälte!
Läs gärna min fanfiction " Emma Hamelton [SV] 26 okt, 2011 17:10 |
|
Rawenclaw98
Elev |
HARRY POTTER IS MY LIFE!
_______________________________________ ![]() ![]() ![]() "Hogwarts will always be there to welcome you home" ................
Proud Ravenclaw................Newtina trash
26 okt, 2011 17:14 |
|
adliitam
Elev |
26 okt, 2011 17:21 |
|
joel9324
Elev |
26 okt, 2011 17:25 |
|
Wilma Lovegood
Elev |
Hogwarts is my life!!
26 okt, 2011 17:28 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Jag läste "snacksen" och började fundera kring varför trådens "allt om Harry-ämne" hade en godis-rubrik.
Energin inför Quidditchmatcherna är awesomebra! ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 26 okt, 2011 17:39 |
|
Dobby, a free elf
Elev |
Ta Draco ni, jag bryr mig inte, men Tom Felton är min.
Hellu på er jag är en tråkig ocg ganska konstig person man gärna får muggleposta får då blir jag glad. 26 okt, 2011 17:58 |
|
Johannai
Elev |
^ To late...
Or yet in wise old Ravenclaw, If you've a ready mind, where those of wit and learning, will always find their kind. 26 okt, 2011 18:54 |
|
Fridz
Elev |
Snape, Snape, Snape, i have loads of love for that man!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
http://justfreakingmarvelous.tumblr.com
26 okt, 2011 19:29 |
|
cannedcorn
Elev |
26 okt, 2011 19:31 |
Du får inte svara på den här tråden.












Mugglarportalen