Om någon kunde se mig [Sv]
Forum > Fanfiction > Om någon kunde se mig [Sv]
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
carro78
Elev |
26 feb, 2012 20:23 |
|
Borttagen
|
Ska faktiskt sätta mig ner nu och skriva så mycket jag kan! ^^
Är as skriv sugen så jag vill skriva tills fingrarna glöder Haha bara för att jag är förskyld och har tråkigt LJUD kapitel http://www.youtube.com/watch?v=8KlroxmP6PE 26 feb, 2012 22:17 |
|
carro78
Elev |
27 feb, 2012 01:22 |
|
Borttagen
|
hahah xD jag r´åka radera texten ^^
27 feb, 2012 02:00 |
|
Ylva
Elev |
Så bra att mins mens upphörde!
"There is no need to say any more, Miss Granger. Tell me, which of you will be dying this year?" - Professor McGonagall 28 feb, 2012 11:31 |
|
Professor McGonagall
Elev |
Skrivet av carro78: Bra!! Fast du borde göra så att man kan välja om man vill läsa eller lyssna... Ja, Jag gillar mest att läsa men det var otroligt avkopplande att lysna så jag tycker också att du ska göra både och om du orkar. eller kan du göra lite olika från gång till gång Hufflepuff Regerar!!! Läs gärna min Fanfiction"Nu och för alltid" http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12482&page=1#p615954 28 feb, 2012 15:02 |
|
Borttagen
|
^ Haha jo men jag råkade radera texten ><
28 feb, 2012 16:47 |
|
karlsson.9
Elev |
Typiskt
29 feb, 2012 16:03 |
|
Borttagen
|
Jo ><
29 feb, 2012 16:19 |
|
AlexZz
Elev |
29 feb, 2012 16:26 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen