Breaking Dawn.
Forum > Off Topic > Breaking Dawn.
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av expelliarmus: HAHAH, är det bara jag som älskar att alla i den här tråden antingen är typ Team accioron vs. Team expelliarmus, HAHAHA xD What a good thing that I love my Twilight-rival! ♥ "MEN MAN KAN INTE VARA VÄNNER OM MAN INTE TYCKER OM SAMMA SAKER OCH MAN KAN INTE SÄGA EMOT SINA VÄNNER, DET ÄR TASKIGT!!!!" haha ni är så bra ♥ Angående Twilight så har jag inte så starka åsikter. Jag tycker inte om det men jag orkar inte diskutera varför/varför inte, och jag är ingen hater. Jag tänker inte betala för att se den på bio, kanske tittar på den senare om jag orkar. ÄLSKAR däremot att driva med Twilight, fast jag driver med Harry Potter också. 20 nov, 2011 12:55 |
|
Katla
Elev |
♏︎ 20 nov, 2011 12:55 |
|
expelliarmus
Elev |
Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av expelliarmus: Jag måste säga att jag är Team accioron :> HAHAH, är det bara jag som älskar att alla i den här tråden antingen är typ Team accioron vs. Team expelliarmus, HAHAHA xD What a good thing that I love my Twilight-rival! ♥ Fast grejen är att det spelar ju egentligen ingen roll!
20 nov, 2011 12:57 |
|
childhoodlight
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Skrivet av GinnyOlivia: Skrivet av expelliarmus: Jag måste säga att jag är Team accioron :> HAHAH, är det bara jag som älskar att alla i den här tråden antingen är typ Team accioron vs. Team expelliarmus, HAHAHA xD What a good thing that I love my Twilight-rival! ♥ Fast grejen är att det spelar ju egentligen ingen roll! Indeed. ÅH kommer ihåg typ andra kvällen då vi satt uppe och argumenterade. ♥ Seriöst det bästa som finns är att argumentera med sina vänner, för det första är det roligt, för det andra så kommer det inte fram personliga påhopp eller kränkningar, och för det tredje är det intressant!
20 nov, 2011 13:16 |
|
expelliarmus
Elev |
^ Eller hur, det är underbart! ♥
Och angående det här med såkallade "team" - I detta fall finns det egentligen inga team då både jag och accioron har i princip samma åsikter angående seriens innehåll och Meyers puckade tankesätt. Enda skillnaden är att en utav oss gillar att se/läsa serien och en gör det inte.
20 nov, 2011 13:19 |
|
kinshaw
Elev |
Skrivet av expelliarmus: Skrivet av kinshaw: Jag hade verkligen inte tänkt se Breaking Dawn på bio... har bara sett de andra filmerna en gång. Men ja... ska se den idag med två kompisar iaf. Hoppas den är bättre än de andra :3 Jag är ju ett Twilight-fan osv, men jag tyckte att BD var otroligt mycket bättre. Dom andra filmerna är nästan skrattretande om man jämför med BD. Kan hålla med om att BD var bättre än de andra filmerna, och jag tycker den var snyggt gjord, men jag tycker inte den var särskilt bra. Det kan ha att göra med att jag inte är något twilight-fan... har inte läst böckerna och bara sett de andra filmerna en gång "bara för att". ![]()
20 nov, 2011 13:31 |
|
Borttagen
|
20 nov, 2011 14:44 |
|
adliitam
Elev |
20 nov, 2011 14:49 |
|
Remembrall
Elev |
20 nov, 2011 15:06 |
|
adliitam
Elev |
20 nov, 2011 15:12 |
Du får inte svara på den här tråden.













Mugglarportalen