Om du fick ha ett husdjur i HP...
Forum > Harry Potter > Om du fick ha ett husdjur i HP...
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
lisa311
Elev |
Fluffy
Don't Worry, Be Happy 10 apr, 2013 19:04 |
|
Borttagen
|
Uggla. Tänk vad lätt det hade varit med posten då.
11 apr, 2013 16:00 |
|
Borttagen
|
Nu är jag udda här och säger antigen basilisk eller testral
11 apr, 2013 21:35 |
|
Borttagen
|
En uggla
14 apr, 2013 00:26 |
|
Borttagen
|
En hippogriff eller en pygmepuff.
4 maj, 2013 15:21 |
|
Bullen1
Elev |
4 maj, 2013 19:28 |
|
Seafeather
Elev |
En Pygmepuff, eller möjligen en Hippogriff eller en katt. Enhörning och Fenix med! AHAHHAHAAHAA KAN INTE VÄLJA.
Se ovanstående meddelande. 4 maj, 2013 19:30 |
|
_Bella_<3
Elev |
4 maj, 2013 20:46 |
|
Ginny00
Elev |
Jag har faktiskt en liten pygmépuff ♥
5 maj, 2013 18:14 |
|
Borttagen
|
Jag skulle vilja ha en uggla, gärna en liten, som Piggelin!
5 maj, 2013 19:26 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen