Hermione's tvilling (SV)
Forum > Fanfiction > Hermione's tvilling (SV)
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Mintygirl89
Elev |
Ojojojojoj! Vad i allsin dar har hänt med Hermione? Och Harry då?! Vår Harry i alla böcker brukar ju vara mån om sina vänner, men här...nä, vad har hänt med honom?!
Kapitlet var bra. Hm...undrar vad som hände efter att Snape hade fångat dem? Det är kanske där problemet ligger! Han har gett Harry en dryck som gjort honom känslokall! Nej, jag bara skoja. Men lite teorier hoppas jag att du gillar! Hm...jag vet inte vad jag ska skriva mer. Annat än att kapitlet var bra. Undrar om Hermione vaknar igen! Det blev nästan kusligt! Och om Ron får reda på det. Han kanske blir ängslig och skäller ut Harry för att han är så likgiltig, vad vet jag? Bra kapitel som sagt var. Längtar till nästa. Kom bara ihåg att inte stressa! Och läs igenom texten innan du postar den. Ha det bra och glad påsk! Läs gärna Tårar från himlen :D <3
6 apr, 2012 08:41 |
|
Borttagen
|
Det var verkligen ett jättebra kapitel, längtar väldigt mycket till nästa. Skriv i helgen om du har tid! ♥
6 apr, 2012 09:33 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Mintygirl89: Ojojojojoj! Vad i allsin dar har hänt med Hermione? Och Harry då?! Vår Harry i alla böcker brukar ju vara mån om sina vänner, men här...nä, vad har hänt med honom?! Kapitlet var bra. Hm...undrar vad som hände efter att Snape hade fångat dem? Det är kanske där problemet ligger! Han har gett Harry en dryck som gjort honom känslokall! Nej, jag bara skoja. Men lite teorier hoppas jag att du gillar! Hm...jag vet inte vad jag ska skriva mer. Annat än att kapitlet var bra. Undrar om Hermione vaknar igen! Det blev nästan kusligt! Och om Ron får reda på det. Han kanske blir ängslig och skäller ut Harry för att han är så likgiltig, vad vet jag? Bra kapitel som sagt var. Längtar till nästa. Kom bara ihåg att inte stressa! Och läs igenom texten innan du postar den. Ha det bra och glad påsk! Haha, älskar dina teorier!♥ Glad påsk på dig också, och alla andra som läser denna fanfiction förstås! =) 6 apr, 2012 11:08 |
|
Borttagen
|
Glad Påsk och ett jättebra kapitel
6 apr, 2012 12:17 |
|
Borttagen
|
Ursäkta att jag inte skrivit på länge, jag har haft jättemycket läxor och inte haft tid att skriva riktigt.
Det kommer antagligen mer idag eller någon annan dag den här veckan, bli inte besvikna om det inte kommer idag. ♥ 16 apr, 2012 14:55 |
|
Professor McGonagall
Elev |
Jättebra!
Hufflepuff Regerar!!! Läs gärna min Fanfiction"Nu och för alltid" http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=12482&page=1#p615954 25 apr, 2012 07:55 |
|
Borttagen
|
Jättebra kapitel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
♥ 29 apr, 2012 12:01 |
|
Borttagen
|
Åh, det är ju typiskt att allt man skrivit i word raderas... Orkar inte mer...
30 apr, 2012 12:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Åh, det är ju typiskt att allt man skrivit i word raderas... Orkar inte mer... Sparade du? 5 maj, 2012 08:05 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Åh, det är ju typiskt att allt man skrivit i word raderas... Orkar inte mer... Sparade du? Ja. 5 maj, 2012 11:18 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen