Vem är du lik?
Forum > Off Topic > Vem är du lik?
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
^Oh :$ Thank you *^^*
7 nov, 2011 22:59 |
|
Dante
Lärare |
Här kommer två bilder på mig då! Jag har verkligen ingen aning om jag är lik någon, så vore roligt att höra om man nu skulle vara det!
![]() ![]() 7 nov, 2011 23:10 |
|
cannedcorn
Elev |
Skrivet av Dante: Här kommer två bilder på mig då! Jag har verkligen ingen aning om jag är lik någon, så vore roligt att höra om man nu skulle vara det! ![]() Oooh.. ![]() Nä, men för att vara lite seriösa. Jag återkommer till dig. För du påminner mig om någon. Jag behöver bara lite tid att komma på vem. EDIT: JAG KOM PÅ VEM DU ÄR LIK TROLOLO. Du är ganska lik en kille som jag var kompis med för ett tag sen! Kanske ganska ointressant för dig att veta, men vääldigt roligt för mig
7 nov, 2011 23:13 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 nov, 2011 23:41 |
|
annawpotter
Elev |
7 nov, 2011 23:55 |
|
Solkatten
Elev |
Va? xD Tycker jag inte alls är ett dugg lik henne "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 7 nov, 2011 23:56 |
|
Amandan
Elev |
8 nov, 2011 00:17 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Amandan: ![]() Fått höra att jag är lik Idol-Minnah på denna bilden. Tycker själv inte det alls.. Ni var ju faktiskt väldigt lika o.O Ni skulle kunna ha varit systrar "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 8 nov, 2011 00:19 |
|
Dante
Lärare |
Skrivet av cannedcorn: Skrivet av Dante: Här kommer två bilder på mig då! Jag har verkligen ingen aning om jag är lik någon, så vore roligt att höra om man nu skulle vara det! ![]() Oooh.. ![]() Nä, men för att vara lite seriösa. Jag återkommer till dig. För du påminner mig om någon. Jag behöver bara lite tid att komma på vem. EDIT: JAG KOM PÅ VEM DU ÄR LIK TROLOLO. Du är ganska lik en kille som jag var kompis med för ett tag sen! Kanske ganska ointressant för dig att veta, men vääldigt roligt för mig Hahaha, där hör man! Jaha, han... haha, nej men roligt att man är lik någon i alla fall! 8 nov, 2011 00:19 |
|
kinshaw
Elev |
8 nov, 2011 00:20 |
Du får inte svara på den här tråden.














Mugglarportalen