@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Haha xD Vem vet, vi kanske hinner få minusgrader till juni, här uppe vet man aldrig. Var bor du? xD Det var ju faktiskt nånstans här i norr, om det var nånstans runt Storuman, där det hade snöat massor nån dag i Juni!! Dagen innan hade det varit typ sommarväder och sen bara pofff, helt vitt ute!! fatta vad deprimerande lixom xD (och förlåt för att jag lägger mig i, jag hade bara lust och har tråkit xD) Haha, jag bor inte så långt upp, inte alls, det är bara Sanna som är känslig xD Bor i Mora. Plusgrader lagom till vasaloppet! 23 feb, 2013 22:58 |
|
Pixie
Elev |
23 feb, 2013 22:59 |
|
erik potter123
Elev |
Spoiler:
Tryck här för att visa! 23 feb, 2013 22:59 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Haha xD Vem vet, vi kanske hinner få minusgrader till juni, här uppe vet man aldrig. Var bor du? xD Det var ju faktiskt nånstans här i norr, om det var nånstans runt Storuman, där det hade snöat massor nån dag i Juni!! Dagen innan hade det varit typ sommarväder och sen bara pofff, helt vitt ute!! fatta vad deprimerande lixom xD (och förlåt för att jag lägger mig i, jag hade bara lust och har tråkit xD) Haha, jag bor inte så långt upp, inte alls, det är bara Sanna som är känslig xD Bor i Mora. Plusgrader lagom till vasaloppet! Du, jag kom fanemej i från Borlänge och det ligger inte långt bort men det var ändå som att kliva in i en jävla frysbox alltså :O Sen var Ronjas svärfar sen så jag fick stå ute o huttra i fem minuter dessutom. 23 feb, 2013 22:59 |
|
baramin
Elev |
Har börjat med att översätta "keep calm" med "håll käften" lol.
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 23 feb, 2013 23:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Haha xD Vem vet, vi kanske hinner få minusgrader till juni, här uppe vet man aldrig. Var bor du? xD Det var ju faktiskt nånstans här i norr, om det var nånstans runt Storuman, där det hade snöat massor nån dag i Juni!! Dagen innan hade det varit typ sommarväder och sen bara pofff, helt vitt ute!! fatta vad deprimerande lixom xD (och förlåt för att jag lägger mig i, jag hade bara lust och har tråkit xD) Haha, jag bor inte så långt upp, inte alls, det är bara Sanna som är känslig xD Bor i Mora. Plusgrader lagom till vasaloppet! Du, jag kom fanemej i från Borlänge och det ligger inte långt bort men det var ändå som att kliva in i en jävla frysbox alltså :O Sen var Ronjas svärfar sen så jag fick stå ute o huttra i fem minuter dessutom. Säger du det så söt 23 feb, 2013 23:00 |
|
Pixie
Elev |
23 feb, 2013 23:00 |
|
joel9324
Elev |
23 feb, 2013 23:01 |
|
Frivolt
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Frivolt: Skrivet av Borttagen: Haha xD Vem vet, vi kanske hinner få minusgrader till juni, här uppe vet man aldrig. Var bor du? xD Det var ju faktiskt nånstans här i norr, om det var nånstans runt Storuman, där det hade snöat massor nån dag i Juni!! Dagen innan hade det varit typ sommarväder och sen bara pofff, helt vitt ute!! fatta vad deprimerande lixom xD (och förlåt för att jag lägger mig i, jag hade bara lust och har tråkit xD) Haha, jag bor inte så långt upp, inte alls, det är bara Sanna som är känslig xD Bor i Mora. Plusgrader lagom till vasaloppet! hahah xD Jaha...Och hon är från, Stockholm?! Vet ju att dom brukar va väldigt känsliga Hahah, wehoo Men om hon tycker att du bor på antarktis...undrar vars hon tycker jag bor då?! ;O Jag bor ännu mer norrut 23 feb, 2013 23:01 |
|
Obliviate_
Elev |
Frivolt Både jag och Charlie är födda i Borlänge x) Vi gick i samma skola, haha.
Så nej, ingen stockholmare här. Sorry 23 feb, 2013 23:02 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen