Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10998 10999 11000 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
LadyCharlotta trodde det bara var plusgrader i juni där uppe :O


Haha xD Vem vet, vi kanske hinner få minusgrader till juni, här uppe vet man aldrig.



Var bor du? xD

Det var ju faktiskt nånstans här i norr, om det var nånstans runt Storuman, där det hade snöat massor nån dag i Juni!! Dagen innan hade det varit typ sommarväder och sen bara pofff, helt vitt ute!!
fatta vad deprimerande lixom xD


(och förlåt för att jag lägger mig i, jag hade bara lust och har tråkit xD)


Haha, jag bor inte så långt upp, inte alls, det är bara Sanna som är känslig xD
Bor i Mora. Plusgrader lagom till vasaloppet!

23 feb, 2013 22:58

Pixie
Elev

Avatar


mitt rum är så mörkt att datorn lyser upp hela rummet

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

23 feb, 2013 22:59

erik potter123
Elev

Avatar


Skrivet av Pixie:
mitt rum är så mörkt att datorn lyser upp hela rummet

wicked

Spoiler:
Tryck här för att visa! Jag har fortfarande stor betydelse i ni-vet-vad

23 feb, 2013 22:59

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
LadyCharlotta trodde det bara var plusgrader i juni där uppe :O


Haha xD Vem vet, vi kanske hinner få minusgrader till juni, här uppe vet man aldrig.



Var bor du? xD

Det var ju faktiskt nånstans här i norr, om det var nånstans runt Storuman, där det hade snöat massor nån dag i Juni!! Dagen innan hade det varit typ sommarväder och sen bara pofff, helt vitt ute!!
fatta vad deprimerande lixom xD


(och förlåt för att jag lägger mig i, jag hade bara lust och har tråkit xD)


Haha, jag bor inte så långt upp, inte alls, det är bara Sanna som är känslig xD
Bor i Mora. Plusgrader lagom till vasaloppet!


Du, jag kom fanemej i från Borlänge och det ligger inte långt bort men det var ändå som att kliva in i en jävla frysbox alltså :O

Sen var Ronjas svärfar sen så jag fick stå ute o huttra i fem minuter dessutom.

23 feb, 2013 22:59

baramin
Elev

Avatar


Har börjat med att översätta "keep calm" med "håll käften" lol.

she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her.

23 feb, 2013 23:00

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
LadyCharlotta trodde det bara var plusgrader i juni där uppe :O


Haha xD Vem vet, vi kanske hinner få minusgrader till juni, här uppe vet man aldrig.



Var bor du? xD

Det var ju faktiskt nånstans här i norr, om det var nånstans runt Storuman, där det hade snöat massor nån dag i Juni!! Dagen innan hade det varit typ sommarväder och sen bara pofff, helt vitt ute!!
fatta vad deprimerande lixom xD


(och förlåt för att jag lägger mig i, jag hade bara lust och har tråkit xD)


Haha, jag bor inte så långt upp, inte alls, det är bara Sanna som är känslig xD
Bor i Mora. Plusgrader lagom till vasaloppet!


Du, jag kom fanemej i från Borlänge och det ligger inte långt bort men det var ändå som att kliva in i en jävla frysbox alltså :O

Sen var Ronjas svärfar sen så jag fick stå ute o huttra i fem minuter dessutom.


Säger du det så söt

23 feb, 2013 23:00

Pixie
Elev

Avatar


alltså min tumblr är ändå rätt så fin
jag är nöjd med mitt theme
hihi ♥

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

23 feb, 2013 23:00

joel9324
Elev

Avatar


godnatt mugglis omg vad trött jag är

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

23 feb, 2013 23:01

Frivolt
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Frivolt:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
LadyCharlotta trodde det bara var plusgrader i juni där uppe :O


Haha xD Vem vet, vi kanske hinner få minusgrader till juni, här uppe vet man aldrig.



Var bor du? xD

Det var ju faktiskt nånstans här i norr, om det var nånstans runt Storuman, där det hade snöat massor nån dag i Juni!! Dagen innan hade det varit typ sommarväder och sen bara pofff, helt vitt ute!!
fatta vad deprimerande lixom xD


(och förlåt för att jag lägger mig i, jag hade bara lust och har tråkit xD)


Haha, jag bor inte så långt upp, inte alls, det är bara Sanna som är känslig xD
Bor i Mora. Plusgrader lagom till vasaloppet!



hahah xD Jaha...Och hon är från, Stockholm?! Vet ju att dom brukar va väldigt känsliga

Hahah, wehoo perfekt..superkul...men men, kanske blir bra ändå! bara dom slipper slask!!

Men om hon tycker att du bor på antarktis...undrar vars hon tycker jag bor då?! ;O
Jag bor ännu mer norrut haha!! Fast idag hade vi riktigt vårväder, typ 2 plusgrader och sol Fast då har vi ju en April och en Mars att se fram emot också..det brukar lixom komma mkt snö då och förstöra våran fina vårkänsla.....

23 feb, 2013 23:01

Obliviate_
Elev

Avatar


Frivolt Både jag och Charlie är födda i Borlänge x) Vi gick i samma skola, haha.

Så nej, ingen stockholmare här. Sorry

23 feb, 2013 23:02

1 2 3 ... 10998 10999 11000 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.