@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
23 feb, 2013 22:31 |
|
Solkatten
Elev |
scarhead Du ser ut som Frida som var med i Wild Kids 2007. o.o
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 feb, 2013 22:31 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag borde duscha... men jag vill inte >_< Kan någon duscha åt mig? Det beror på.. Får jag attackera dig med en vattenslang och dränka dig i vatten? 23 feb, 2013 22:31 |
|
Ginny00
Elev |
Jag orkar inte sova än..xD
23 feb, 2013 22:32 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Jag borde duscha... men jag vill inte >_< Kan någon duscha åt mig? Det beror på.. Får jag attackera dig med en vattenslang och dränka dig i vatten? Om du når 23 feb, 2013 22:32 |
|
leumas vän
Elev |
23 feb, 2013 22:33 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Jag borde duscha... men jag vill inte >_< Kan någon duscha åt mig? Det beror på.. Får jag attackera dig med en vattenslang och dränka dig i vatten? Om du når Vi kan ta det i mars när jag kommer tbx till dalarna :o ... om du får åka "hem" dvs ;o blir nog inget o åka upp till antarktisk. (Mitt namn för där du bor, för det är fasiken lika kallt) 23 feb, 2013 22:34 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Borttagen: Jag borde duscha... men jag vill inte >_< Kan någon duscha åt mig? Det beror på.. Får jag attackera dig med en vattenslang och dränka dig i vatten? Om du når Vi kan ta det i mars när jag kommer tbx till dalarna :o ... om du får åka "hem" dvs ;o blir nog inget o åka upp till antarktisk. (Mitt namn för där du bor, för det är fasiken lika kallt) Jag ska försöka få komma hem mer, orkar inte med det här stället. Haha, antarktis xD Men idag var det faktiskt plusgrader. 23 feb, 2013 22:36 |
|
Tuggrus
Elev |
Det är fest hos mig i kväll och hela världen är min! ♥
MUMS! 23 feb, 2013 22:37 |
|
Obliviate_
Elev |
LadyCharlotta trodde det bara var plusgrader i juni där uppe :O
23 feb, 2013 22:37 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen