@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
t i l d a
Elev |
Skrivet av HarryPotterAndTheHungerGames: Skrivet av t i l d a: DO YOU HEAR THE PEOPLE SING SINGING THE SONG OF ANGRY MEN IT IS THE MUSIC OF THE PEOPLE WHO WILL NOT BE SLAVES AGAIN! HarryPotterAndTheHungerGames Tror jag kan den nu! Jag sover aldrig gott, men puss på dig för att du frågade c; Hahah ^^ Ingen orsak
23 feb, 2013 22:16 |
|
erik potter123
Elev |
harr potter in 99 sec
Spoiler:
Tryck här för att visa! 23 feb, 2013 22:19 |
|
Caius
Elev |
En av de sakerna som jag gillar mest med att cosplaya är att det hjälper mig att utmana mig själv med sådant som jag är urusel på mer än vad något annat av mina intressen någonsin kommer att kunna göra.
Jag gillar att behöva tänka till extra noga och våga ta chansen att göra något misstag för att sedan inse vad som gick fel, gå tillbaka till ruta ett och börja om igen i hopp om att det ska gå bättre på försök två. Ibland känns det som att jag har en naturbegåvning till att göra de olika delarna av cosplay dräkten, medan det i nästa känns som att jag har en hel evighet kvar att gå innan jag är så bra att jag kan fixa allt på första försöket. Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 23 feb, 2013 22:23 |
|
Borttagen
|
Jag borde duscha... men jag vill inte >_<
Kan någon duscha åt mig? 23 feb, 2013 22:24 |
|
Lolly0101
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag borde duscha... men jag vill inte >_< Kan någon duscha åt mig? Tyvärr . Duschade precis >.< 23 feb, 2013 22:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Lolly0101: Skrivet av Borttagen: Jag borde duscha... men jag vill inte >_< Kan någon duscha åt mig? Tyvärr . Duschade precis >.< Damnit... 23 feb, 2013 22:25 |
|
baramin
Elev |
Imorgon smäller vi upp tapeterna och sen är vi klara med allt. Så. Himla. Skönt. ♥
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 23 feb, 2013 22:25 |
|
Lolly0101
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Lolly0101: Skrivet av Borttagen: Jag borde duscha... men jag vill inte >_< Kan någon duscha åt mig? Tyvärr . Duschade precis >.< Damnit... Mohahaha ! Ee kej det lätt ju ... random 23 feb, 2013 22:26 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Tv4 har också gjort en. Jasså? En massa andra program har också gjort det. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 feb, 2013 22:30 |
|
erik potter123
Elev |
vad är det är med harlemshake
Spoiler:
Tryck här för att visa! 23 feb, 2013 22:30 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen