@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
i'm happyyyyy right now
23 feb, 2013 21:08 |
|
Hp Luna
Elev |
23 feb, 2013 21:27 |
|
Solkatten
Elev |
Bard är läskig.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 feb, 2013 21:36 |
|
Borttagen
|
Omg...
(SPOILERVARNING FÖR ER SOM INTE GILLAR NÄR FOLK SVÄR OCH GILLAR RALF GYLLENHAMMAR ELLER VAD 17 HAN NU HETTE) Spoiler: Tryck här för att visa! 23 feb, 2013 21:42 |
|
Solkatten
Elev |
Tell the world I'm heereeeee.
Har den på hjärnan nu och den meningen är den enda jag kan. x'D "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 feb, 2013 21:43 |
|
Frivolt
Elev |
Såg just denna...Okej, jag dööör xD HAHAHAHHAHAHAHAH!!!
23 feb, 2013 21:45 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Weasleygirl98: Jag läste nyss ut Revolt och märkte att jag började gråta när (ni som inte läst boken kolla inte!!!) Spoiler: Tryck här för att visa! Det var så himla sorjligt! Ush, så orättvist! Varför klickade jag? VARFÖR? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 feb, 2013 21:46 |
|
Borttagen
|
Min danslärare är världens sötaste ♥
23 feb, 2013 21:46 |
|
joel9324
Elev |
23 feb, 2013 21:47 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Ginny00: Bredbandet har lagt av. Vi kan alltsp inte se Melodifestivalen på något sätt.. det är bara jag som har 3Gsurf på mobilen xD Internet kunde ni ju alltid se det på. Edit; OMG. JAG ÄR BÄST. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 feb, 2013 21:50 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen