Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10993 10994 10995 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


i'm happyyyyy right now

23 feb, 2013 21:08

Hp Luna
Elev

Avatar


23 feb, 2013 21:27

Solkatten
Elev

Avatar


Bard är läskig.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

23 feb, 2013 21:36

Borttagen

Avatar

+1


Omg...

(SPOILERVARNING FÖR ER SOM INTE GILLAR NÄR FOLK SVÄR OCH GILLAR RALF GYLLENHAMMAR ELLER VAD 17 HAN NU HETTE)

Spoiler:
Tryck här för att visa!Srsly. Hur FAN tänker ni, svenska folket? Litar inte på er längre... ok har aldrig gjort det but still.
Hur kan ni svika mig? Sure, Ulrik Munther var bra, men... Ralf Gyllenhammar? Nej tack...
Och så har ni tänkt att jag ska genomlida hela finalkvällen i arenan, utan att ens kunna sänka ljudet? Nej, tacka vet jag YOHIO och David Lindgren...

23 feb, 2013 21:42

Solkatten
Elev

Avatar


Tell the world I'm heereeeee.

Har den på hjärnan nu och den meningen är den enda jag kan. x'D

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

23 feb, 2013 21:43

Frivolt
Elev

Avatar


Såg just denna...Okej, jag dööör xD HAHAHAHHAHAHAHAH!!!



23 feb, 2013 21:45

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Weasleygirl98:
Jag läste nyss ut Revolt och märkte att jag började gråta när

(ni som inte läst boken kolla inte!!!)

Spoiler:
Tryck här för att visa!Primrose dog!


Det var så himla sorjligt! Ush, så orättvist!

Varför klickade jag? VARFÖR?

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

23 feb, 2013 21:46

Borttagen

Avatar


Min danslärare är världens sötaste ♥

23 feb, 2013 21:46

joel9324
Elev

Avatar


jahapp vad ska jag göra nu då på en lördagskväll...? ska nog se phineas & ferb bc awesomeness

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F5a%2F3c%2Fda%2F5a3cda8b4e71c2cffbcb7600c0448803.jpg

23 feb, 2013 21:47

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Bredbandet har lagt av. Vi kan alltsp inte se Melodifestivalen på något sätt.. det är bara jag som har 3Gsurf på mobilen xD

Internet kunde ni ju alltid se det på.

Edit; OMG. JAG ÄR BÄST.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

23 feb, 2013 21:50

1 2 3 ... 10993 10994 10995 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.