Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10992 10993 10994 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Nu ska jag jaga ut brodern och kusinen ur mitt rum och byta om 8D

23 feb, 2013 19:52

Borttagen

Avatar


Jag och min tvilling låg i sängen (inte på det sättet.) för att vi kollade AmazingPhil videor.

Me: Vann e min telefon?
Ida: ... veteja?
Me: *searching*
det visar sig att ida låg ovanpå den
Me: ...IT HAS TOUCHED YOUR BUTT! *furiously rubbing it against my pillow*

23 feb, 2013 19:57

Borttagen

Avatar


nu har jag installerat google chrome och seriously, jag känner ingen skillnad på detta och internet explorer.

haha.

23 feb, 2013 20:03

Ginny00
Elev

Avatar


Bredbandet har lagt av. Vi kan alltsp inte se Melodifestivalen på något sätt.. det är bara jag som har 3Gsurf på mobilen xD

23 feb, 2013 20:07

Borttagen

Avatar


pappa tvingar mig att se på melodifestivalen nu.

mwääääh save me

23 feb, 2013 20:09

LolFeelings
Elev

Avatar


Vet inte vad det är med mig i biologi, jag tycker att det är ett rätt så roligt ämne men jag visar inget intresse för det. Och bland alla B jag fått i alla möjliga ämnen för att jag aldrig kunnat få högre (hälften av mina betyg från julas var B:n...) så har jag nu fått ett A i biologi. Där jag satsar C.
Dessutom gör jag ingen större ansträngning för att få det. What the fuck.

Trodde att det gick bättre på kemin, men det blev ett B där ändå. What.

EDIT: Och det var mitt första A någonsin i något ämne också.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fmedia.giphy.com%2Fmedia%2FyWUGkQ86jKz60%2Fgiphy.gif

23 feb, 2013 20:11

HarryPotterAndTheHungerGames
Elev

Avatar


Skrivet av t i l d a:
DO YOU HEAR THE PEOPLE SING
SINGING THE SONG OF ANGRY MEN
IT IS THE MUSIC OF THE PEOPLE
WHO WILL NOT BE SLAVES AGAIN!


HarryPotterAndTheHungerGames Tror jag kan den nu! Sovit gott?


Jag sover aldrig gott, men puss på dig för att du frågade c;

» There is never a time or place for true love. It happens accidentally, in a heartbeat, in a single flashing, throbbing moment. «

23 feb, 2013 20:15

Neeyum
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
när jag är i stan är Neeyum det enda jag kan tänka på?? liksom jag ser max där jag köpte cola och hon köpte milkshake ocH PLATSEN DÄR VI SPRANG I REGNET
VARFÖR MINNS JAG ALLT DET DÄR

oH MY GOD FEELS
THE RAIN
OH GOD DET VAR EN DUSCH
kommer du ihåg när vi diskuterade coraline och åH i miss you so much

23 feb, 2013 20:29

M4L13
Elev

Avatar


pappa gillar ulrik munther
lolololololol

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

23 feb, 2013 20:47

Obliviate_
Elev

Avatar


stop calling me

23 feb, 2013 20:56

1 2 3 ... 10992 10993 10994 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.