@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Nu ska jag jaga ut brodern och kusinen ur mitt rum och byta om 8D
23 feb, 2013 19:52 |
|
Borttagen
|
Jag och min tvilling låg i sängen (inte på det sättet.) för att vi kollade AmazingPhil videor.
Me: Vann e min telefon? Ida: ... veteja? Me: *searching* det visar sig att ida låg ovanpå den Me: ...IT HAS TOUCHED YOUR BUTT! *furiously rubbing it against my pillow* 23 feb, 2013 19:57 |
|
Borttagen
|
nu har jag installerat google chrome och seriously, jag känner ingen skillnad på detta och internet explorer.
haha. 23 feb, 2013 20:03 |
|
Ginny00
Elev |
Bredbandet har lagt av. Vi kan alltsp inte se Melodifestivalen på något sätt.. det är bara jag som har 3Gsurf på mobilen xD
23 feb, 2013 20:07 |
|
Borttagen
|
pappa tvingar mig att se på melodifestivalen nu.
mwääääh save me 23 feb, 2013 20:09 |
|
LolFeelings
Elev |
Vet inte vad det är med mig i biologi, jag tycker att det är ett rätt så roligt ämne men jag visar inget intresse för det. Och bland alla B jag fått i alla möjliga ämnen för att jag aldrig kunnat få högre (hälften av mina betyg från julas var B:n...) så har jag nu fått ett A i biologi. Där jag satsar C.
Dessutom gör jag ingen större ansträngning för att få det. What the fuck. Trodde att det gick bättre på kemin, men det blev ett B där ändå. What. EDIT: Och det var mitt första A någonsin i något ämne också.
23 feb, 2013 20:11 |
|
HarryPotterAndTheHungerGames
Elev |
Skrivet av t i l d a: DO YOU HEAR THE PEOPLE SING SINGING THE SONG OF ANGRY MEN IT IS THE MUSIC OF THE PEOPLE WHO WILL NOT BE SLAVES AGAIN! HarryPotterAndTheHungerGames Tror jag kan den nu! Jag sover aldrig gott, men puss på dig för att du frågade c; » There is never a time or place for true love. It happens accidentally, in a heartbeat, in a single flashing, throbbing moment. « 23 feb, 2013 20:15 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Borttagen: när jag är i stan är Neeyum det enda jag kan tänka på?? liksom jag ser max där jag köpte cola och hon köpte milkshake ocH PLATSEN DÄR VI SPRANG I REGNET VARFÖR MINNS JAG ALLT DET DÄR oH MY GOD FEELS THE RAIN OH GOD DET VAR EN DUSCH kommer du ihåg när vi diskuterade coraline och åH i miss you so much 23 feb, 2013 20:29 |
|
M4L13
Elev |
23 feb, 2013 20:47 |
|
Obliviate_
Elev |
stop calling me
23 feb, 2013 20:56 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen