@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
23 feb, 2013 17:56 |
|
Borttagen
|
ÄT STREPSILS OCH VAR GLAD. 23 feb, 2013 17:59 |
|
Ginny00
Elev |
ÅH POLLY VAD GOTT
..jag äter polly ^^ 23 feb, 2013 18:06 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: ÄT STREPSILS OCH VAR GLAD. MEN JAG SVÄLJER DOM JU BARA 23 feb, 2013 18:06 |
|
Ginny00
Elev |
VARM MJÖLK. Lägg en halstablett i så får du lite effekt?
23 feb, 2013 18:08 |
|
Dennys
Elev |
JAG HAR GJORT EN EGEN NYAN CAT GIF! Det tog visserligen typ 1 timme men det var det värt! Här är den:
![]() Den finns även i min signatur! 23 feb, 2013 18:10 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Ginny00: VARM MJÖLK. Lägg en halstablett i så får du lite effekt? Varm mjölk är vidrigt, men tack ändå 23 feb, 2013 18:12 |
|
Kintsugi
Prefekt |
Okej. Det börjar hända allt för ofta... eller har det bara börjat filmas allt oftare?! Någon kille hade sjukt lite tid kvar när han stod med ryggen emot basketkorgen men lyckas langa i basketbollen ändå (var det före eller efter Zlatan?). För så kommer Zlatan med sin jäkla cykelspark mot England på ett avstånd som är stört - att han inte drar ben ur led eller att bollen ens flyger in i mål. WOHO LIKSOM! Och nu då den här bruden. Att inte bollen smäller i lampa eller tak, att hon ens lyckas greppa bollen snyggt efter en jäkla flip och så det faktum att bollen drar genom KORGEN?!?!?! VAD HÄNDER MED VÄRLDEN?!!! Jag förstår ingenting. ☽ Kintsugi of House Zabini, the First of Her Name ☾ 23 feb, 2013 18:20 |
|
M4L13
Elev |
23 feb, 2013 18:26 |
|
LunaLovegood1
Elev |
23 feb, 2013 18:27 |
Du får inte svara på den här tråden.







Mugglarportalen