@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: jag ligger på rygg på golvet med fötterna på sängen och en dator i famnen. Det är ju den bästa "ställningen" eller vad man kallar det för! why? x) Jag tycker att det är så skönt att ligga så. 23 feb, 2013 16:13 |
|
Pixie
Elev |
23 feb, 2013 16:14 |
|
Neeyum
Elev |
ÅHH JAG ORKAR INTE MED MIN PAPPA <////3
23 feb, 2013 16:15 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: jag ligger på rygg på golvet med fötterna på sängen och en dator i famnen. Det är ju den bästa "ställningen" eller vad man kallar det för! why? x) Jag tycker att det är så skönt att ligga så. åh, jag med! bara det är en matta under mig och något mjukt under huvudet. 23 feb, 2013 16:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: jag ligger på rygg på golvet med fötterna på sängen och en dator i famnen. Det är ju den bästa "ställningen" eller vad man kallar det för! why? x) Jag tycker att det är så skönt att ligga så. åh, jag med! bara det är en matta under mig och något mjukt under huvudet. Aha 23 feb, 2013 16:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: jag ligger på rygg på golvet med fötterna på sängen och en dator i famnen. Det är ju den bästa "ställningen" eller vad man kallar det för! why? x) Jag tycker att det är så skönt att ligga så. åh, jag med! bara det är en matta under mig och något mjukt under huvudet. Aha mattan är hård 23 feb, 2013 16:27 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: jag ligger på rygg på golvet med fötterna på sängen och en dator i famnen. Det är ju den bästa "ställningen" eller vad man kallar det för! why? x) Jag tycker att det är så skönt att ligga så. åh, jag med! bara det är en matta under mig och något mjukt under huvudet. Aha mattan är hård fast golv är alltid hårdare 23 feb, 2013 16:27 |
|
erik potter123
Elev |
23 feb, 2013 16:28 |
|
Solkatten
Elev |
Du får det att låta som att du är pappan, lol. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 feb, 2013 16:32 |
|
M4L13
Elev |
23 feb, 2013 16:39 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen