@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Of course I do. Det var killkompisar som föreslog att vi skulle festa hos dem ikväll och titta på filmer och så. De skulle ordna allting. Men de har ingen koll.. de har aldrig koll -.- Så det brukar inte bli något av det då? o.o Eller brukar det bli något jätteskumt över det? xD Det brukar alltid bli något annat istället... 23 feb, 2013 16:02 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Of course I do. Det var killkompisar som föreslog att vi skulle festa hos dem ikväll och titta på filmer och så. De skulle ordna allting. Men de har ingen koll.. de har aldrig koll -.- Så det brukar inte bli något av det då? o.o Eller brukar det bli något jätteskumt över det? xD Det brukar alltid bli något annat istället... That's no fun... o-o . .
23 feb, 2013 16:02 |
|
TacosPanda
Elev |
Vet inte hur jag ska kunna skriva en del i min uppsats där jag drar egna slutsatser eftersom typ hela uppsatsen består av egna slutsatser eftersom det knappt finns NÅNTING forskat om ämnet jag skriver om.. hmm
23 feb, 2013 16:03 |
|
Borttagen
|
Idag kommer det här forumet gå över 11000 sidor
23 feb, 2013 16:05 |
|
Borttagen
|
Det slutade med att jag bara städade skrivbordslådorna...
23 feb, 2013 16:06 |
|
Borttagen
|
jag ligger på rygg på golvet med fötterna på sängen och en dator i famnen. jag äter halspastiller och jag vill hämta fil från kylskåpet.
my life story. 23 feb, 2013 16:07 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: jag ligger på rygg på golvet med fötterna på sängen och en dator i famnen. Det är ju den bästa "ställningen" eller vad man kallar det för! 23 feb, 2013 16:08 |
|
Pixie
Elev |
23 feb, 2013 16:09 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: jag ligger på rygg på golvet med fötterna på sängen och en dator i famnen. Det är ju den bästa "ställningen" eller vad man kallar det för! why? x) 23 feb, 2013 16:12 |
|
M4L13
Elev |
23 feb, 2013 16:12 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen