@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hp Luna
Elev |
ALLA KIWISAR KOLLA HIT!
KIWI KLUBBEN http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=30294 Min tumblr
23 feb, 2013 15:49 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Hoppas det funkar bara xD Absolut. Jag kommer nog förlora idag... bara för att jag vann för ett halvår sen. Det förstås... That's a crucial point. Nej, du ska vinna. That's how it is. XD . .
23 feb, 2013 15:54 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Hoppas det funkar bara xD Absolut. Jag kommer nog förlora idag... bara för att jag vann för ett halvår sen. Det förstås... That's a crucial point. Nej, du ska vinna. That's how it is. XD Om vi nu ens åker. Vi skulle sova där (vi skulle dricka allihopa osv) men nu visade det sig att vi inte får så alla ska hem. Så det är onödigt att överhuvudtaget åka dit för att komma hem så jävla sent... 23 feb, 2013 15:55 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Hoppas det funkar bara xD Absolut. Jag kommer nog förlora idag... bara för att jag vann för ett halvår sen. Det förstås... That's a crucial point. Nej, du ska vinna. That's how it is. XD Om vi nu ens åker. Vi skulle sova där (vi skulle dricka allihopa osv) men nu visade det sig att vi inte får så alla ska hem. Så det är onödigt att överhuvudtaget åka dit för att komma hem så jävla sent... Hur sent då? o.o *nyfiken i en strut* . .
23 feb, 2013 15:55 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Hoppas det funkar bara xD Absolut. Jag kommer nog förlora idag... bara för att jag vann för ett halvår sen. Det förstås... That's a crucial point. Nej, du ska vinna. That's how it is. XD Om vi nu ens åker. Vi skulle sova där (vi skulle dricka allihopa osv) men nu visade det sig att vi inte får så alla ska hem. Så det är onödigt att överhuvudtaget åka dit för att komma hem så jävla sent... Hur sent då? o.o *nyfiken i en strut* Runt ett eller två på natten. Då kan jag lika gärna bara gå och sova typ. Killar med koll alltså. 23 feb, 2013 15:57 |
|
M4L13
Elev |
23 feb, 2013 15:58 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Hoppas det funkar bara xD Absolut. Jag kommer nog förlora idag... bara för att jag vann för ett halvår sen. Det förstås... That's a crucial point. Nej, du ska vinna. That's how it is. XD Om vi nu ens åker. Vi skulle sova där (vi skulle dricka allihopa osv) men nu visade det sig att vi inte får så alla ska hem. Så det är onödigt att överhuvudtaget åka dit för att komma hem så jävla sent... Hur sent då? o.o *nyfiken i en strut* Runt ett eller två på natten. Då kan jag lika gärna bara gå och sova typ. Killar med koll alltså. Du har en poäng där. Huh? xD . .
23 feb, 2013 15:58 |
|
Borttagen
|
Of course I do. Det var killkompisar som föreslog att vi skulle festa hos dem ikväll och titta på filmer och så. De skulle ordna allting. Men de har ingen koll.. de har aldrig koll -.- 23 feb, 2013 16:00 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Of course I do. Det var killkompisar som föreslog att vi skulle festa hos dem ikväll och titta på filmer och så. De skulle ordna allting. Men de har ingen koll.. de har aldrig koll -.- Så det brukar inte bli något av det då? o.o Eller brukar det bli något jätteskumt över det? xD . .
23 feb, 2013 16:00 |
|
Dramione99
Elev |
Jag är superstressad.
23 feb, 2013 16:01 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen