@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
23 feb, 2013 15:36 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlexZz: Du kan ju vara sådär osocial som jag blir varje gång jag är med människor jag inte tycker om och är allmänt... förbannad på ingenting. ^^ Jag kan vara social med Hanna och Andreas. De ska vara med. Hur många ska vara där? O-o 2/? går att vara med antar jag. DÅ ignorerar du alla andra. xD Sex eller sju personer tror jag. Typ. Men jag har Andreas där så jag kan ignorera dem och vara gullig med honom istället. Problemet är att de tycker om det. Nu visade det sig btw att vi ska spela klädpoker Obliviate_ Kommer från Polen 23 feb, 2013 15:36 |
|
LunaLovegood1
Elev |
23 feb, 2013 15:37 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Har märkt en sak. Alla (ok, nästan) som inte har engelska som modersmål och skriver till ngn som har engelska som förstaspråk skriver oftast helt korrekt "skolengelska" och avslutar med; förlåt för min dåliga engelska. Sen kommer engelskmännen o typ; Iz ok, i undestans u. Nej men, dom verkar vara helt oförstående till vrf vi ber om ursäkt x) iaf vad jag har märkt.. Det märker jag hela tiden på Omegle t.ex. Jag skriver till folk från USA & UK och ibland förstår jag inte ens vad de skriver. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 feb, 2013 15:39 |
|
Obliviate_
Elev |
InspiredPsycho Ajj see. Men då är du väldigt duktig tkr jag.
Pappas fru kom till sverige för.. 6-7? år sen och hon kan inte alls lika bra som dig 23 feb, 2013 15:40 |
|
Borttagen
|
Skrivet av LunaLovegood1: jg är törstig men hg orkar inte hämta vatten :c Here you go. ![]() Spoiler: Tryck här för att visa! Obliviate_ Thank you! Oh. I see 23 feb, 2013 15:41 |
|
M4L13
Elev |
23 feb, 2013 15:42 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlexZz: Du kan ju vara sådär osocial som jag blir varje gång jag är med människor jag inte tycker om och är allmänt... förbannad på ingenting. ^^ Jag kan vara social med Hanna och Andreas. De ska vara med. Hur många ska vara där? O-o 2/? går att vara med antar jag. DÅ ignorerar du alla andra. xD Sex eller sju personer tror jag. Typ. Men jag har Andreas där så jag kan ignorera dem och vara gullig med honom istället. Problemet är att de tycker om det. Nu visade det sig btw att vi ska spela klädpoker Det är ju en strategi. ... Kul? ;3 . .
23 feb, 2013 15:43 |
|
Borttagen
|
Hoppas det funkar bara xD Absolut. Jag kommer nog förlora idag... bara för att jag vann för ett halvår sen. 23 feb, 2013 15:44 |
|
Pixie
Elev |
23 feb, 2013 15:46 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen