@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
AlexZz
Elev |
23 feb, 2013 15:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Hata mensvärk. Det här skulle ju bli en bra dag. True story. ._. Just idag hatar jag hela världen on top of that! Och jag ska vara med folk som till hälften är jobbiga och aldrig inser när de går över gränsen. Please help me? :< 23 feb, 2013 15:25 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Hata mensvärk. Det här skulle ju bli en bra dag. True story. ._. Just idag hatar jag hela världen on top of that! Och jag ska vara med folk som till hälften är jobbiga och aldrig inser när de går över gränsen. Please help me? :< Säg att din katt inte mår så bra och du inte vill träffa någon idag. ._. . .
23 feb, 2013 15:26 |
|
Obliviate_
Elev |
Har märkt en sak.
Alla (ok, nästan) som inte har engelska som modersmål och skriver till ngn som har engelska som förstaspråk skriver oftast helt korrekt "skolengelska" och avslutar med; förlåt för min dåliga engelska. Sen kommer engelskmännen o typ; Iz ok, i undestans u. Nej men, dom verkar vara helt oförstående till vrf vi ber om ursäkt x) iaf vad jag har märkt.. 23 feb, 2013 15:26 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Hata mensvärk. Det här skulle ju bli en bra dag. True story. ._. Just idag hatar jag hela världen on top of that! Och jag ska vara med folk som till hälften är jobbiga och aldrig inser när de går över gränsen. Please help me? :< Säg att din katt inte mår så bra och du inte vill träffa någon idag. ._. Men jag har lovat! Och då skulle de bara komma hit xD Jag ska nog plåga mig igenom detta... Skrivet av Obliviate_: Har märkt en sak. Alla (ok, nästan) som inte har engelska som modersmål och skriver till ngn som har engelska som förstaspråk skriver oftast helt korrekt "skolengelska" och avslutar med; förlåt för min dåliga engelska. Sen kommer engelskmännen o typ; Iz ok, i undestans u. Nej men, dom verkar vara helt oförstående till vrf vi ber om ursäkt x) iaf vad jag har märkt.. Det här är så sant! Jag brukar ofta säga att min svenska inte är så bra osv. Sen visar det sig att jag är bättre än hälften av min klass som faktiskt är svenskar. Men engelsktalande människor är nog något speciellt. De är riktigt dåliga på engelska och det är så tråkigt... 23 feb, 2013 15:29 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlexZz: Skrivet av Borttagen: Hata mensvärk. Det här skulle ju bli en bra dag. True story. ._. Just idag hatar jag hela världen on top of that! Och jag ska vara med folk som till hälften är jobbiga och aldrig inser när de går över gränsen. Please help me? :< Säg att din katt inte mår så bra och du inte vill träffa någon idag. ._. Men jag har lovat! Och då skulle de bara komma hit xD Jag ska nog plåga mig igenom detta... Du kan ju vara sådär osocial som jag blir varje gång jag är med människor jag inte tycker om och är allmänt... förbannad på ingenting. ^^ . .
23 feb, 2013 15:31 |
|
Obliviate_
Elev |
InspiredPsycho Vänta, är inte svenska ditt modersmål? HAHA. Det trodde jag :<
Och jo, det är lite si o så med den. Tyvärr kan det vara lite svårt o förstå vad vissa menar när dom använder så mkt slang osv som vi "utomstående" inte förstår som bara pluggat språket i skolan 23 feb, 2013 15:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av AlexZz: Du kan ju vara sådär osocial som jag blir varje gång jag är med människor jag inte tycker om och är allmänt... förbannad på ingenting. ^^ Jag kan vara social med Hanna och Andreas. De ska vara med. Obliviate_ Haha. Jag tar det som en komplimang! Men nej, jag har bott här i 5,5 år Precis. Slang är typ det värsta som finns. Så ibland måste man googla och så om man chattar med någon. 23 feb, 2013 15:32 |
|
AlexZz
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av AlexZz: Du kan ju vara sådär osocial som jag blir varje gång jag är med människor jag inte tycker om och är allmänt... förbannad på ingenting. ^^ Jag kan vara social med Hanna och Andreas. De ska vara med. Hur många ska vara där? O-o 2/? går att vara med antar jag. DÅ ignorerar du alla andra. xD . .
23 feb, 2013 15:35 |
|
Obliviate_
Elev |
InspiredPsycho
Vart kommer du ifrån då? för mig att du nämnt tyskland *-) eller var det nån annan? (jag har askasst minne) 23 feb, 2013 15:35 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen