@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TacosPanda
Elev |
Skrivet av Pixie: att ta en promenad gör en inte "härligt varm och sprudlande glad i kroppen" utan mer svettig och iskall på samma gång och sur. word
23 feb, 2013 14:30 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Tycker mer att det ser typ manligt ut^^ Det är ju mycket coolare om en kille kommer in fullt med blåmärken på benen >_< Plus att jag är ganska orädd om min kropp så jag slår mig rätt ofta Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Aa, gillar när man typ får blåmärken m.m(alltså skador som inte är sår/skrapsår)^^ Cedric Digory För mig låter det inte konstigt alls, då jag också gillar att göra illa mig själv, vare sig jag gör det med flit eller om det är en olycka. Jag tycker att blåmärken är fina, och gillar att sitta och peta på dem. c: Fast ont gör det. :c Haha, okej. :3 23 feb, 2013 14:32 |
|
Borttagen
|
nu känner jag mig lite nöjd iaf.
trots att jag är sjuk gick jag ut på promenad i en halvt timme, köpte lite gott och så. nu har jag varit utomhus för första gången på två dagar 23 feb, 2013 14:35 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Pixie: att ta en promenad gör en inte "härligt varm och sprudlande glad i kroppen" utan mer svettig och iskall på samma gång och sur. har tänkt detta många många gånger 23 feb, 2013 14:35 |
|
Borttagen
|
Jag tror jag ska vara duktig idag och städa mitt rum utan att pappa säger åt mig...
Någon gräns över hur stökigt ens rum är måste man väl ha 23 feb, 2013 14:37 |
|
Starbuck
Elev |
23 feb, 2013 14:42 |
|
GinnyWeasley1
Elev |
Jag vill ha godis!
23 feb, 2013 15:07 |
|
Obliviate_
Elev |
Varför sväljer jag alltid halstabletterna hela?!
Stoppa in den i munnen, suger på den i typ.. en halvminut max o sen såfort jag inte tänker på det sväljer jag den. Dom ska ju verka i halsen, inte i magen 23 feb, 2013 15:08 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Varför sväljer jag alltid halstabletterna hela?! Stoppa in den i munnen, suger på den i typ.. en halvminut max o sen såfort jag inte tänker på det sväljer jag den. Dom ska ju verka i halsen, inte i magen så gör jag också 23 feb, 2013 15:12 |
|
Borttagen
|
Hata mensvärk. Det här skulle ju bli en bra dag.
23 feb, 2013 15:23 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen