Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10980 10981 10982 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
TacosPanda
Elev

Avatar


Skrivet av Pixie:
att ta en promenad gör en inte "härligt varm och sprudlande glad i kroppen" utan mer svettig och iskall på samma gång och sur.

word

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lr9djagCkS1qefafr.gif

23 feb, 2013 14:30

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Cedric Digory
För mig låter det inte konstigt alls, då jag också gillar att göra illa mig själv, vare sig jag gör det med flit eller om det är en olycka.
Aa, gillar när man typ får blåmärken m.m(alltså skador som inte är sår/skrapsår)^^

Jag tycker att blåmärken är fina, och gillar att sitta och peta på dem. c:
Fast ont gör det. :c
Tycker mer att det ser typ manligt ut^^ Det är ju mycket coolare om en kille kommer in fullt med blåmärken på benen >_< Plus att jag är ganska orädd om min kropp så jag slår mig rätt ofta Och en liten sak till jag måste tillägga: Jag spelar handboll och blåmärken där är ungefär som en symbol för att man offrar sig när man försöker göra mål^(offra sig= slänga sig på golvet när man kastar ungefär )

Haha, okej. :3

23 feb, 2013 14:32

Borttagen

Avatar


nu känner jag mig lite nöjd iaf.
trots att jag är sjuk gick jag ut på promenad i en halvt timme, köpte lite gott och så. nu har jag varit utomhus för första gången på två dagar

23 feb, 2013 14:35

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Pixie:
att ta en promenad gör en inte "härligt varm och sprudlande glad i kroppen" utan mer svettig och iskall på samma gång och sur.

har tänkt detta många många gånger

23 feb, 2013 14:35

Borttagen

Avatar


Jag tror jag ska vara duktig idag och städa mitt rum utan att pappa säger åt mig...
Någon gräns över hur stökigt ens rum är måste man väl ha

23 feb, 2013 14:37

Starbuck
Elev

Avatar


Städade hela lägenheten i förmiddags, känner mig nöjd!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fi54.tinypic.com%2Ff1cinr.gif

23 feb, 2013 14:42

GinnyWeasley1
Elev

Avatar


Jag vill ha godis!

23 feb, 2013 15:07

Obliviate_
Elev

Avatar


Varför sväljer jag alltid halstabletterna hela?!
Stoppa in den i munnen, suger på den i typ.. en halvminut max o sen såfort jag inte tänker på det sväljer jag den.
Dom ska ju verka i halsen, inte i magen

23 feb, 2013 15:08

Ginny00
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Varför sväljer jag alltid halstabletterna hela?!
Stoppa in den i munnen, suger på den i typ.. en halvminut max o sen såfort jag inte tänker på det sväljer jag den.
Dom ska ju verka i halsen, inte i magen

så gör jag också Och jag älskar halstabletter även om jag inte har ont i halsen, så det går lätt åt en hel del..

23 feb, 2013 15:12

Borttagen

Avatar


Hata mensvärk. Det här skulle ju bli en bra dag.

23 feb, 2013 15:23

1 2 3 ... 10980 10981 10982 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.