@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
TacosPanda
Elev |
23 feb, 2013 13:45 |
|
Hp Luna
Elev |
23 feb, 2013 13:46 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Aa, gillar när man typ får blåmärken m.m(alltså skador som inte är sår/skrapsår)^^ Cedric Digory För mig låter det inte konstigt alls, då jag också gillar att göra illa mig själv, vare sig jag gör det med flit eller om det är en olycka. Jag tycker att blåmärken är fina, och gillar att sitta och peta på dem. c: Fast ont gör det. :c 23 feb, 2013 13:51 |
|
Dramione99
Elev |
Jag är hungrig, men det finns ingen mayt hemma ...
23 feb, 2013 13:51 |
|
M4L13
Elev |
23 feb, 2013 13:53 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Imorgon ska jag se Beautiful Creatures för andra gången denna vecka xD ♥
23 feb, 2013 14:09 |
|
Frivolt
Elev |
Skidor på tv och jag har tenta på måndag...nej, det är INGEN bra kombo....
23 feb, 2013 14:13 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Tycker mer att det ser typ manligt ut^^ Det är ju mycket coolare om en kille kommer in fullt med blåmärken på benen >_< Plus att jag är ganska orädd om min kropp så jag slår mig rätt ofta Skrivet av Borttagen: Skrivet av Borttagen: Aa, gillar när man typ får blåmärken m.m(alltså skador som inte är sår/skrapsår)^^ Cedric Digory För mig låter det inte konstigt alls, då jag också gillar att göra illa mig själv, vare sig jag gör det med flit eller om det är en olycka. Jag tycker att blåmärken är fina, och gillar att sitta och peta på dem. c: Fast ont gör det. :c 23 feb, 2013 14:15 |
|
Pixie
Elev |
att ta en promenad gör en inte "härligt varm och sprudlande glad i kroppen" utan mer svettig och iskall på samma gång och sur.
23 feb, 2013 14:15 |
|
Borttagen
|
Har varit riktigt duktig idag och sökt sommarjobb!
23 feb, 2013 14:17 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen