Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10979 10980 10981 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
TacosPanda
Elev

Avatar


Skrivet av Hp Luna:
Skrivet av TacosPanda:
Skrivet av Hp Luna:
Snälla? TacosPanda

...............

Snälla

Om du hämtar mockaruta

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lr9djagCkS1qefafr.gif

23 feb, 2013 13:45

Hp Luna
Elev

Avatar


Skrivet av TacosPanda:
Skrivet av Hp Luna:
Skrivet av TacosPanda:
Skrivet av Hp Luna:
Snälla? TacosPanda

...............

Snälla

Om du hämtar mockaruta

okej DDD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F92212adb522f8b6ce61d666fb4696a74%2Ftumblr_ms7mtuYClu1s28rj3o1_500.gifMin tumblr

23 feb, 2013 13:46

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Cedric Digory
För mig låter det inte konstigt alls, då jag också gillar att göra illa mig själv, vare sig jag gör det med flit eller om det är en olycka.
Aa, gillar när man typ får blåmärken m.m(alltså skador som inte är sår/skrapsår)^^

Jag tycker att blåmärken är fina, och gillar att sitta och peta på dem. c:
Fast ont gör det. :c

23 feb, 2013 13:51

Dramione99
Elev

Avatar


Jag är hungrig, men det finns ingen mayt hemma ...

23 feb, 2013 13:51

M4L13
Elev

Avatar


jag är så irriterad och tänker fan inte göra nån créme brûlée

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

23 feb, 2013 13:53

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Imorgon ska jag se Beautiful Creatures för andra gången denna vecka xD ♥

23 feb, 2013 14:09

Frivolt
Elev

Avatar


Skidor på tv och jag har tenta på måndag...nej, det är INGEN bra kombo....

23 feb, 2013 14:13

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Borttagen:
Cedric Digory
För mig låter det inte konstigt alls, då jag också gillar att göra illa mig själv, vare sig jag gör det med flit eller om det är en olycka.
Aa, gillar när man typ får blåmärken m.m(alltså skador som inte är sår/skrapsår)^^

Jag tycker att blåmärken är fina, och gillar att sitta och peta på dem. c:
Fast ont gör det. :c
Tycker mer att det ser typ manligt ut^^ Det är ju mycket coolare om en kille kommer in fullt med blåmärken på benen >_< Plus att jag är ganska orädd om min kropp så jag slår mig rätt ofta Och en liten sak till jag måste tillägga: Jag spelar handboll och blåmärken där är ungefär som en symbol för att man offrar sig när man försöker göra mål^(offra sig= slänga sig på golvet när man kastar ungefär )

23 feb, 2013 14:15

Pixie
Elev

Avatar

+1


att ta en promenad gör en inte "härligt varm och sprudlande glad i kroppen" utan mer svettig och iskall på samma gång och sur.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F66.media.tumblr.com%2F2ee2dfa7118dd30d2ef3edee6bf9178f%2Ftumblr_no3i34A1Fj1roieyjo1_400.gif

23 feb, 2013 14:15

Borttagen

Avatar


Har varit riktigt duktig idag och sökt sommarjobb!

23 feb, 2013 14:17

1 2 3 ... 10979 10980 10981 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.