Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10978 10979 10980 ... 30035 30036 30037
Användare Inlägg
Solkatten
Elev

Avatar


Jag kan Finlands bidrag till ESC utantill nu. Yey. ^_^

Obliviate_ 1D World öppnade i morse i Stockholm för första gången i Europa och den ska bara stanna här i Sverige i femton dagar.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

23 feb, 2013 13:24

Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Jag kan Finlands bidrag till ESC utantill nu. Yey. ^_^

Obliviate_ 1D World öppnade i morse i Stockholm för första gången i Europa och den ska bara stanna här i Sverige i femton dagar.


varför då deppa? åk dit!

23 feb, 2013 13:26

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Solkatten:
Jag kan Finlands bidrag till ESC utantill nu. Yey. ^_^

Obliviate_ 1D World öppnade i morse i Stockholm för första gången i Europa och den ska bara stanna här i Sverige i femton dagar.


varför då deppa? åk dit!

Jag får ju inte. Jag fick inte köpa biljetter till konserten i maj då den ligger i Stockholm så jag får knappast åka dit för det här. Stockholm ligger typ 10 timmar ifrån mig eller något. Och jag skulle ändå inte ha någon att åka dit med.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

23 feb, 2013 13:29

Borttagen

Avatar


Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Solkatten:
Jag kan Finlands bidrag till ESC utantill nu. Yey. ^_^

Obliviate_ 1D World öppnade i morse i Stockholm för första gången i Europa och den ska bara stanna här i Sverige i femton dagar.


varför då deppa? åk dit!

Jag får ju inte. Jag fick inte köpa biljetter till konserten i maj då den ligger i Stockholm så jag får knappast åka dit för det här. Stockholm ligger typ 10 timmar ifrån mig eller något. Och jag skulle ändå inte ha någon att åka dit med.

Min anledning är typ samma...
Fast det tar 45 minuter för mig. Med flyg.
Och dessutom fick inte Finland ett 1D-tour-datum och jag får inte åka till Sverige "bara för att se ett boyband som säkert inte kommer vara populärt om fem år" (fuck you mamma, som om inte du har varit obsessed över ett band eller en artist förut)

The reason is simply that Finland helt enkelt är bakom takana.

23 feb, 2013 13:32

The Noble Lion
Elev

Avatar


Skrivet av Tuggrus:


WHASHGSDOGJDSOGJ FANGIRLING!

OMG SO EXCITING, JAG VILL HA BÅDA SPELEN NUUUUU!!!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

23 feb, 2013 13:34

Ginny00
Elev

Avatar


Huvudvärk. Bläh. Åt för lite frukost för att orka med loppis tydligen..

23 feb, 2013 13:34

Conflate
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Solkatten:
Skrivet av Obliviate_:
Skrivet av Solkatten:
Jag kan Finlands bidrag till ESC utantill nu. Yey. ^_^

Obliviate_ 1D World öppnade i morse i Stockholm för första gången i Europa och den ska bara stanna här i Sverige i femton dagar.


varför då deppa? åk dit!

Jag får ju inte. Jag fick inte köpa biljetter till konserten i maj då den ligger i Stockholm så jag får knappast åka dit för det här. Stockholm ligger typ 10 timmar ifrån mig eller något. Och jag skulle ändå inte ha någon att åka dit med.

Min anledning är typ samma...
Fast det tar 45 minuter för mig. Med flyg.
Och dessutom fick inte Finland ett 1D-tour-datum och jag får inte åka till Sverige "bara för att se ett boyband som säkert inte kommer vara populärt om fem år" (fuck you mamma, som om inte du har varit obsessed över ett band eller en artist förut)

The reason is simply that Finland helt enkelt är bakom takana.

this
Så sjukt jobbigt xd
Men de har ju sett flashmoben, Niall retweetade den c8 Så de borde väl komma hit någongång också.

But I was born in the wrong country
simple as that

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F31.media.tumblr.com%2F1d950dfcdd1ba98ce989616fb479f0ef%2Ftumblr_mqu57iIcpm1syrnfko1_500.gif

23 feb, 2013 13:36

Hp Luna
Elev

Avatar


23 feb, 2013 13:41

TacosPanda
Elev

Avatar


Skrivet av Hp Luna:
Snälla? TacosPanda

...............

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lr9djagCkS1qefafr.gif

23 feb, 2013 13:42

Hp Luna
Elev

Avatar


Skrivet av TacosPanda:
Skrivet av Hp Luna:
Snälla? TacosPanda

...............

Snälla

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F24.media.tumblr.com%2F92212adb522f8b6ce61d666fb4696a74%2Ftumblr_ms7mtuYClu1s28rj3o1_500.gifMin tumblr

23 feb, 2013 13:42

1 2 3 ... 10978 10979 10980 ... 30035 30036 30037

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.