@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Solkatten
Elev |
Jag kan Finlands bidrag till ESC utantill nu. Yey. ^_^
Obliviate_ 1D World öppnade i morse i Stockholm för första gången i Europa och den ska bara stanna här i Sverige i femton dagar. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 feb, 2013 13:24 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Solkatten: Jag kan Finlands bidrag till ESC utantill nu. Yey. ^_^ Obliviate_ 1D World öppnade i morse i Stockholm för första gången i Europa och den ska bara stanna här i Sverige i femton dagar. varför då deppa? åk dit! 23 feb, 2013 13:26 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Solkatten: Jag kan Finlands bidrag till ESC utantill nu. Yey. ^_^ Obliviate_ 1D World öppnade i morse i Stockholm för första gången i Europa och den ska bara stanna här i Sverige i femton dagar. varför då deppa? åk dit! Jag får ju inte. Jag fick inte köpa biljetter till konserten i maj då den ligger i Stockholm så jag får knappast åka dit för det här. Stockholm ligger typ 10 timmar ifrån mig eller något. Och jag skulle ändå inte ha någon att åka dit med. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 23 feb, 2013 13:29 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Solkatten: Jag kan Finlands bidrag till ESC utantill nu. Yey. ^_^ Obliviate_ 1D World öppnade i morse i Stockholm för första gången i Europa och den ska bara stanna här i Sverige i femton dagar. varför då deppa? åk dit! Jag får ju inte. Jag fick inte köpa biljetter till konserten i maj då den ligger i Stockholm så jag får knappast åka dit för det här. Stockholm ligger typ 10 timmar ifrån mig eller något. Och jag skulle ändå inte ha någon att åka dit med. Min anledning är typ samma... Fast det tar 45 minuter för mig. Med flyg. Och dessutom fick inte Finland ett 1D-tour-datum och jag får inte åka till Sverige "bara för att se ett boyband som säkert inte kommer vara populärt om fem år" (fuck you mamma, som om inte du har varit obsessed över ett band eller en artist förut) The reason is simply that Finland helt enkelt är bakom takana. 23 feb, 2013 13:32 |
|
The Noble Lion
Elev |
23 feb, 2013 13:34 |
|
Ginny00
Elev |
Huvudvärk. Bläh. Åt för lite frukost för att orka med loppis tydligen..
23 feb, 2013 13:34 |
|
Conflate
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Solkatten: Jag kan Finlands bidrag till ESC utantill nu. Yey. ^_^ Obliviate_ 1D World öppnade i morse i Stockholm för första gången i Europa och den ska bara stanna här i Sverige i femton dagar. varför då deppa? åk dit! Jag får ju inte. Jag fick inte köpa biljetter till konserten i maj då den ligger i Stockholm så jag får knappast åka dit för det här. Stockholm ligger typ 10 timmar ifrån mig eller något. Och jag skulle ändå inte ha någon att åka dit med. Min anledning är typ samma... Fast det tar 45 minuter för mig. Med flyg. Och dessutom fick inte Finland ett 1D-tour-datum och jag får inte åka till Sverige "bara för att se ett boyband som säkert inte kommer vara populärt om fem år" (fuck you mamma, som om inte du har varit obsessed över ett band eller en artist förut) The reason is simply that Finland helt enkelt är bakom takana. this Så sjukt jobbigt xd Men de har ju sett flashmoben, Niall retweetade den c8 Så de borde väl komma hit någongång också. But I was born in the wrong country simple as that
23 feb, 2013 13:36 |
|
Hp Luna
Elev |
23 feb, 2013 13:41 |
|
TacosPanda
Elev |
23 feb, 2013 13:42 |
|
Hp Luna
Elev |
23 feb, 2013 13:42 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen