@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Fröken Operfekt
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Det är överskattat att vakna tidigt på helger >_> Varför sover alla för? XD INTE JAG
23 feb, 2013 08:42 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Fröken Operfekt: Skrivet av Luna.Lovegood: Det är överskattat att vakna tidigt på helger >_> Varför sover alla för? XD INTE JAG Då vill jag veta hur du kan bevisa att du inte skriver i sömnen 23 feb, 2013 08:43 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Fröken Operfekt: Skrivet av Luna.Lovegood: Det är överskattat att vakna tidigt på helger >_> Varför sover alla för? XD INTE JAG Då vill jag veta hur du kan bevisa att du inte skriver i sömnen ja hur kan DU bevisa att DU inte skriver i sömnen?
23 feb, 2013 09:02 |
|
Luna.Lovegood
Elev |
Skrivet av Fröken Operfekt: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Fröken Operfekt: Skrivet av Luna.Lovegood: Det är överskattat att vakna tidigt på helger >_> Varför sover alla för? XD INTE JAG Då vill jag veta hur du kan bevisa att du inte skriver i sömnen ja hur kan DU bevisa att DU inte skriver i sömnen? Visserligen kan jag inte bevisa det, men... XD 23 feb, 2013 09:04 |
|
Fröken Operfekt
Elev |
Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Fröken Operfekt: Skrivet av Luna.Lovegood: Skrivet av Fröken Operfekt: Skrivet av Luna.Lovegood: Det är överskattat att vakna tidigt på helger >_> Varför sover alla för? XD INTE JAG Då vill jag veta hur du kan bevisa att du inte skriver i sömnen ja hur kan DU bevisa att DU inte skriver i sömnen? Visserligen kan jag inte bevisa det, men... XD juste
23 feb, 2013 09:15 |
|
Tvilling
Elev |
Drömde en himla massa skumma drömmar inatt
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 23 feb, 2013 09:18 |
|
baramin
Elev |
Godmorgon mugglis!
she had a face straight from a magazine, god only knows, but you'll never leave her. 23 feb, 2013 09:30 |
|
Borttagen
|
Tycker det är väldigt jobbigt när man vill sova på vardagarna och gå upp tidigt på helgerna....
23 feb, 2013 09:33 |
|
scarhead
Lärare |
mm somnade halv tolv och vaknade jättepigg klockan halv fyra framför datorn
so kids, when you're tired and you're in front of a computer: just go to bed instead of falling asleep because you'll wake up in the middle of the night and then you won't fall asleep again (jag somnade någon timme senare tho men nu känner jag mig jätteofräsch) 23 feb, 2013 09:42 |
|
Ginny00
Elev |
jag älskar att sova till 9.30 på sportlovsmorgonar :'D
23 feb, 2013 09:44 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen