@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
cirklar
Elev |
Jag har under en vecka nu tittat på en Harry Potter-film om dagen, och snart är det dags för den sista.
Nu ska jag förbereda mig för att gråta och sedan sätta igång filmen...
22 feb, 2013 22:04 |
|
Caius
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Det är lungt, på något vis kommer jag nog att lyckas bestämma mig (speciellt om jag hittar någon av serierna för en billig slant någonstans). Hade egentligen tänkt att köpa alla böckerna ifrån Pandora Hearts här näst, men nu vet jag verkligen inte, känns som att Waltz ligger före pga att den inte finns att läsa online någonstans trots att den publicerades färdigt för typ två år sedan eller något sådant (och den består ändå bara av sex böcker, så den är inte så lång i förhållande till Pandora Hearts som är uppe ungefär 13 just nu och fortfarande verkar vara långt ifrån slut).Skrivet av Caius: Skrivet av The Noble Lion: Tyvärr är jag för fattig för att köpa böckerna, så jag är en olaglig människa och läser det online istället. Och egentligen är det väl inte ens en "bok" som de flesta klassar det som. Manga är snarare rätt ord för det hela. Det är bara en av mina favoritserier som jag är väldigt förtjust i och en dag måste böckerna stå i min bokhylla här hemma... Frågan är bara vilken serie som jag ska köpa först, för det finns så många som jag vill köpa... Fem stycken närmare bestämt... Skrivet av Caius: Feber. Läsa. Sitta och gråta som en liten små unge. Jag älskar bra historier som är så jävla sorgliga att det inte går att sluta gråta. Ikväll kommer jag att somna med tårar i ögonen, igen. Förhoppningsvis vakna med dem också. Vad är det för fantastisk bok du läser? Åh nej vad jobbigt! Jag kan tyvärr inte hjälpa dig med att välja, önskar jag kunde det dock för jag vet hur hemskt det är. Det är nästan som att behöva välja mellan sina barn. Du får försöka tjäna ihop pengar så du kan köpa alla på en gång eller något sådant. Ja, det vore ju något att köpa allt som man vill ha på en gång... Enda problemet med den biten att jag knappt får mina pengar att räcka som det är i dagsläget (eftersom jag betalar både en hel del mat själv, allt annat som jag vill ha, tågkort, busskort, körkort och så har föräldrarna börjat tycka att jag ska betala hyra här hemma också) och jag är totalt värdelös på att lyckas få jobb. Har snart varit arbetslös i ett år nu och har totalt varit på en intervju som jag misslyckades på... Ska på nummer två på onsdag nästa vecka, någon gruppintervju på Ikea, där lär jag väl också misslyckas för att jag inte vet hur det går till osv (och om jag ens gjorde rätt med att säga att jag kan komma genom att bara svara på mailet som jag fick... Har inte fått något svar i alla fall, så det förvånar mig inte om det visar sig när jag kommer dit att jag skulle ha letat reda på direkt nr till han som jag fick mailet av). Sedan är det väl egentligen en fullformatskamera som står överst på "att köpa"-listan så jag kanske kan ta modet till mig att söka alla de där jobben som fotograf som jag i dagsläget bara sitter och stirrar på med en tom blick och ett ansiktsuttryck fyllt av besvikelse för att jag inte är bra nog att söka dem. Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 22 feb, 2013 22:06 |
|
Solkatten
Elev |
Ni måste lyssna på denna. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 feb, 2013 22:18 |
|
Regulus
Elev |
haha gymnasiet körde harlem shake idag vid klockan 3 : ) synd att man slutade 12, annars så skulle jag lätt ha varit med yey
22 feb, 2013 22:22 |
|
LolFeelings
Elev |
Sedan så var man ju så tvungen att åka in till stan för att se om två volymer i The Walking Dead fanns på Bokia, även om de inte finns på hemsidan, istället för att förbeställa dem i måndags. Så, i så fall kommer nu böckerna onsdag eller torsdag nästa vecka. Fuck.
22 feb, 2013 22:26 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Regulus: haha gymnasiet körde harlem shake idag vid klockan 3 : ) synd att man slutade 12, annars så skulle jag lätt ha varit med yey Hade också velat vara med i en. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 feb, 2013 22:27 |
|
Nadja_Gryffindor
Elev |
22 feb, 2013 22:28
Detta inlägg ändrades senast 2013-02-22 kl. 22:37
|
|
M4L13
Elev |
22 feb, 2013 22:29 |
|
Tuggrus
Elev |
Sitter och gör ett plumbob diadem >.<
MUMS! 22 feb, 2013 22:43 |
|
Ginny00
Elev |
Mååååste sova nu..
22 feb, 2013 22:46 |
Du får inte svara på den här tråden.








Mugglarportalen