@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Borttagen: jag dig ju ♥Skrivet av Obliviate_: ibland känns det verkligen som att alla ogillar en.. ♥ jag tycker om dig 22 feb, 2013 21:33 |
|
Dramione99
Elev |
I'll walk alone to my future ...
22 feb, 2013 21:34 |
|
Caius
Elev |
Skrivet av The Noble Lion: Tyvärr är jag för fattig för att köpa böckerna, så jag är en olaglig människa och läser det online istället. Och egentligen är det väl inte ens en "bok" som de flesta klassar det som. Manga är snarare rätt ord för det hela. Det är bara en av mina favoritserier som jag är väldigt förtjust i och en dag måste böckerna stå i min bokhylla här hemma... Frågan är bara vilken serie som jag ska köpa först, för det finns så många som jag vill köpa... Fem stycken närmare bestämt...Skrivet av Caius: Feber. Läsa. Sitta och gråta som en liten små unge. Jag älskar bra historier som är så jävla sorgliga att det inte går att sluta gråta. Ikväll kommer jag att somna med tårar i ögonen, igen. Förhoppningsvis vakna med dem också. Vad är det för fantastisk bok du läser? Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 22 feb, 2013 21:35 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Caius: Skrivet av The Noble Lion: Tyvärr är jag för fattig för att köpa böckerna, så jag är en olaglig människa och läser det online istället. Och egentligen är det väl inte ens en "bok" som de flesta klassar det som. Manga är snarare rätt ord för det hela. Det är bara en av mina favoritserier som jag är väldigt förtjust i och en dag måste böckerna stå i min bokhylla här hemma... Frågan är bara vilken serie som jag ska köpa först, för det finns så många som jag vill köpa... Fem stycken närmare bestämt... Skrivet av Caius: Feber. Läsa. Sitta och gråta som en liten små unge. Jag älskar bra historier som är så jävla sorgliga att det inte går att sluta gråta. Ikväll kommer jag att somna med tårar i ögonen, igen. Förhoppningsvis vakna med dem också. Vad är det för fantastisk bok du läser? åh jag sammlar på mangaserier I böcker... vilken/vilka serier gillar du? 22 feb, 2013 21:37 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Elma00: Vad innebär det att någon vill "tagga ditt fota på facebbok?" att de skriver in ditt namn där (typ)!! t.ex. Bild- med Elma00 om man sedan sätter pilen på det visar det en fyrkant runt t.ex ditt ansikte!! (hoppas du förstod!) 22 feb, 2013 21:45 |
scarhead
Lärare |
you know i had a really great and fun evening BUT THEN I FOUND OUT THAT JARIANA BROKE UP AND NOW I'M SAD
22 feb, 2013 21:46 |
|
Caius
Elev |
Skrivet av Borttagen: Om jag ska vara ärlig så gillar jag de mesta mangas som jag läser (samma sak gäller animes som jag ser, det är väl egentligen max 5 animes som jag har sett och som jag verkligen inte har gillat = jag kommer aldrig att se dem igen)... Jag är typ allätare vad gäller manga, men föredrar nog sådant som är baserat på den Viktorianska eran, deckare och lite brutala saker som är ganska blodiga mest, men annat funkar också helt ok...åh jag sammlar på mangaserier I böcker... vilken/vilka serier gillar du? Favoriterna måste är nog "Kuroshitsuji", "Pandora Hearts", "Maoh: Juvenile remix", "Naruto" (vi kan väl säga så här om denna; animen suger pga alla fillers, men jag älskar historien i sig, därav klassar jag mangan som en favorit medan animen bara är skit enligt min åsikt (den duger iofs ifall man hoppar över majoriteten av alla fillers)), "Deadman Wonderland" (dock erkänner jag att vissa delar av den är skitdryg att läsa, hade önskat att de inte hade kommit på "fan historien är verkligne FÖR brutal för att vi ska kunna få göra hela som anime, så vi bara börjar och ger folk höga förväntningar och sedan skiter vi i det för att det blev för mycket.", för historien är mycket lättare att hänga med i när man ser animen), "Nabari no Ou" och så gissar jag på att "Waltz" också kommer att bli en favorit (med tanke på att det är samma personer som gjort Maoh som har gjort den + att min favoritkaraktär ifrån Maoh är huvudpersonen i Waltz). Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 22 feb, 2013 21:47 |
|
Solkatten
Elev |
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 feb, 2013 21:56 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Caius: Skrivet av The Noble Lion: Tyvärr är jag för fattig för att köpa böckerna, så jag är en olaglig människa och läser det online istället. Och egentligen är det väl inte ens en "bok" som de flesta klassar det som. Manga är snarare rätt ord för det hela. Det är bara en av mina favoritserier som jag är väldigt förtjust i och en dag måste böckerna stå i min bokhylla här hemma... Frågan är bara vilken serie som jag ska köpa först, för det finns så många som jag vill köpa... Fem stycken närmare bestämt... Skrivet av Caius: Feber. Läsa. Sitta och gråta som en liten små unge. Jag älskar bra historier som är så jävla sorgliga att det inte går att sluta gråta. Ikväll kommer jag att somna med tårar i ögonen, igen. Förhoppningsvis vakna med dem också. Vad är det för fantastisk bok du läser? Åh nej vad jobbigt! Jag kan tyvärr inte hjälpa dig med att välja, önskar jag kunde det dock för jag vet hur hemskt det är. Det är nästan som att behöva välja mellan sina barn. Du får försöka tjäna ihop pengar så du kan köpa alla på en gång eller något sådant.
22 feb, 2013 21:56 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Caius: Skrivet av Borttagen: Om jag ska vara ärlig så gillar jag de mesta mangas som jag läser (samma sak gäller animes som jag ser, det är väl egentligen max 5 animes som jag har sett och som jag verkligen inte har gillat = jag kommer aldrig att se dem igen)... Jag är typ allätare vad gäller manga, men föredrar nog sådant som är baserat på den Viktorianska eran, deckare och lite brutala saker som är ganska blodiga mest, men annat funkar också helt ok...åh jag sammlar på mangaserier I böcker... vilken/vilka serier gillar du? Favoriterna måste är nog "Kuroshitsuji", "Pandora Hearts", "Maoh: Juvenile remix", "Naruto" (vi kan väl säga så här om denna; animen suger pga alla fillers, men jag älskar historien i sig, därav klassar jag mangan som en favorit medan animen bara är skit enligt min åsikt (den duger iofs ifall man hoppar över majoriteten av alla fillers)), "Deadman Wonderland" (dock erkänner jag att vissa delar av den är skitdryg att läsa, hade önskat att de inte hade kommit på "fan historien är verkligne FÖR brutal för att vi ska kunna få göra hela som anime, så vi bara börjar och ger folk höga förväntningar och sedan skiter vi i det för att det blev för mycket.", för historien är mycket lättare att hänga med i när man ser animen), "Nabari no Ou" och så gissar jag på att "Waltz" också kommer att bli en favorit (med tanke på att det är samma personer som gjort Maoh som har gjort den + att min favoritkaraktär ifrån Maoh är huvudpersonen i Waltz). Ja... jag gillar också Naruto och... Nabari no Ou och Kuroshitsuji 22 feb, 2013 22:02 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen