Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10971 10972 10973 ... 30036 30037 30038
Användare Inlägg
Obliviate_
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Skrivet av Obliviate_:
ibland känns det verkligen som att alla ogillar en..


♥ jag tycker om dig
jag dig ju ♥

22 feb, 2013 21:33

Dramione99
Elev

Avatar


I'll walk alone to my future ...

22 feb, 2013 21:34

Caius
Elev

Avatar


Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av Caius:
Feber. Läsa. Sitta och gråta som en liten små unge. Jag älskar bra historier som är så jävla sorgliga att det inte går att sluta gråta. Ikväll kommer jag att somna med tårar i ögonen, igen. Förhoppningsvis vakna med dem också.

Vad är det för fantastisk bok du läser?
Tyvärr är jag för fattig för att köpa böckerna, så jag är en olaglig människa och läser det online istället. Och egentligen är det väl inte ens en "bok" som de flesta klassar det som. Manga är snarare rätt ord för det hela. Det är bara en av mina favoritserier som jag är väldigt förtjust i och en dag måste böckerna stå i min bokhylla här hemma... Frågan är bara vilken serie som jag ska köpa först, för det finns så många som jag vill köpa... Fem stycken närmare bestämt...

Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha.

22 feb, 2013 21:35

Borttagen

Avatar


Skrivet av Caius:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av Caius:
Feber. Läsa. Sitta och gråta som en liten små unge. Jag älskar bra historier som är så jävla sorgliga att det inte går att sluta gråta. Ikväll kommer jag att somna med tårar i ögonen, igen. Förhoppningsvis vakna med dem också.

Vad är det för fantastisk bok du läser?
Tyvärr är jag för fattig för att köpa böckerna, så jag är en olaglig människa och läser det online istället. Och egentligen är det väl inte ens en "bok" som de flesta klassar det som. Manga är snarare rätt ord för det hela. Det är bara en av mina favoritserier som jag är väldigt förtjust i och en dag måste böckerna stå i min bokhylla här hemma... Frågan är bara vilken serie som jag ska köpa först, för det finns så många som jag vill köpa... Fem stycken närmare bestämt...


åh jag sammlar på mangaserier I böcker... vilken/vilka serier gillar du?

22 feb, 2013 21:37

Hedwig96
Elev

Avatar


Skrivet av Elma00:
Vad innebär det att någon vill "tagga ditt fota på facebbok?"

att de skriver in ditt namn där (typ)!!
t.ex. Bild- med Elma00
om man sedan sätter pilen på det visar det en fyrkant runt t.ex ditt ansikte!! (hoppas du förstod!)

22 feb, 2013 21:45

scarhead *
Lärare

Avatar


you know i had a really great and fun evening BUT THEN I FOUND OUT THAT JARIANA BROKE UP AND NOW I'M SAD

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F40c17f6816983b30d1473aae77b7847a%2F2b6d82df06007584-60%2Fs500x750%2F6ff482cacffceb3c54556b1b4800f3551baef5ff.gifv

22 feb, 2013 21:46

Caius
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
åh jag sammlar på mangaserier I böcker... vilken/vilka serier gillar du?
Om jag ska vara ärlig så gillar jag de mesta mangas som jag läser (samma sak gäller animes som jag ser, det är väl egentligen max 5 animes som jag har sett och som jag verkligen inte har gillat = jag kommer aldrig att se dem igen)... Jag är typ allätare vad gäller manga, men föredrar nog sådant som är baserat på den Viktorianska eran, deckare och lite brutala saker som är ganska blodiga mest, men annat funkar också helt ok...
Favoriterna måste är nog "Kuroshitsuji", "Pandora Hearts", "Maoh: Juvenile remix", "Naruto" (vi kan väl säga så här om denna; animen suger pga alla fillers, men jag älskar historien i sig, därav klassar jag mangan som en favorit medan animen bara är skit enligt min åsikt (den duger iofs ifall man hoppar över majoriteten av alla fillers)), "Deadman Wonderland" (dock erkänner jag att vissa delar av den är skitdryg att läsa, hade önskat att de inte hade kommit på "fan historien är verkligne FÖR brutal för att vi ska kunna få göra hela som anime, så vi bara börjar och ger folk höga förväntningar och sedan skiter vi i det för att det blev för mycket.", för historien är mycket lättare att hänga med i när man ser animen), "Nabari no Ou" och så gissar jag på att "Waltz" också kommer att bli en favorit (med tanke på att det är samma personer som gjort Maoh som har gjort den + att min favoritkaraktär ifrån Maoh är huvudpersonen i Waltz).

Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha.

22 feb, 2013 21:47

Solkatten
Elev

Avatar



"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

22 feb, 2013 21:56

The Noble Lion
Elev

Avatar


Skrivet av Caius:
Skrivet av The Noble Lion:
Skrivet av Caius:
Feber. Läsa. Sitta och gråta som en liten små unge. Jag älskar bra historier som är så jävla sorgliga att det inte går att sluta gråta. Ikväll kommer jag att somna med tårar i ögonen, igen. Förhoppningsvis vakna med dem också.

Vad är det för fantastisk bok du läser?
Tyvärr är jag för fattig för att köpa böckerna, så jag är en olaglig människa och läser det online istället. Och egentligen är det väl inte ens en "bok" som de flesta klassar det som. Manga är snarare rätt ord för det hela. Det är bara en av mina favoritserier som jag är väldigt förtjust i och en dag måste böckerna stå i min bokhylla här hemma... Frågan är bara vilken serie som jag ska köpa först, för det finns så många som jag vill köpa... Fem stycken närmare bestämt...

Åh nej vad jobbigt! Jag kan tyvärr inte hjälpa dig med att välja, önskar jag kunde det dock för jag vet hur hemskt det är. Det är nästan som att behöva välja mellan sina barn. Du får försöka tjäna ihop pengar så du kan köpa alla på en gång eller något sådant.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F68.media.tumblr.com%2F114d4558af4162eebf71a15e9a99c028%2Ftumblr_oi6nhlveg31vi4ac0o1_500.gif

22 feb, 2013 21:56

Borttagen

Avatar


Skrivet av Caius:
Skrivet av Borttagen:
åh jag sammlar på mangaserier I böcker... vilken/vilka serier gillar du?
Om jag ska vara ärlig så gillar jag de mesta mangas som jag läser (samma sak gäller animes som jag ser, det är väl egentligen max 5 animes som jag har sett och som jag verkligen inte har gillat = jag kommer aldrig att se dem igen)... Jag är typ allätare vad gäller manga, men föredrar nog sådant som är baserat på den Viktorianska eran, deckare och lite brutala saker som är ganska blodiga mest, men annat funkar också helt ok...
Favoriterna måste är nog "Kuroshitsuji", "Pandora Hearts", "Maoh: Juvenile remix", "Naruto" (vi kan väl säga så här om denna; animen suger pga alla fillers, men jag älskar historien i sig, därav klassar jag mangan som en favorit medan animen bara är skit enligt min åsikt (den duger iofs ifall man hoppar över majoriteten av alla fillers)), "Deadman Wonderland" (dock erkänner jag att vissa delar av den är skitdryg att läsa, hade önskat att de inte hade kommit på "fan historien är verkligne FÖR brutal för att vi ska kunna få göra hela som anime, så vi bara börjar och ger folk höga förväntningar och sedan skiter vi i det för att det blev för mycket.", för historien är mycket lättare att hänga med i när man ser animen), "Nabari no Ou" och så gissar jag på att "Waltz" också kommer att bli en favorit (med tanke på att det är samma personer som gjort Maoh som har gjort den + att min favoritkaraktär ifrån Maoh är huvudpersonen i Waltz).

Ja... jag gillar också Naruto

och... Nabari no Ou och Kuroshitsuji Lite många och

22 feb, 2013 22:02

1 2 3 ... 10971 10972 10973 ... 30036 30037 30038

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.