@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Caius
Elev |
Feber. Läsa. Sitta och gråta som en liten små unge. Jag älskar bra historier som är så jävla sorgliga att det inte går att sluta gråta. Ikväll kommer jag att somna med tårar i ögonen, igen. Förhoppningsvis vakna med dem också.
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 22 feb, 2013 21:19 |
|
Ginny00
Elev |
Jag har huvudvärk D:
22 feb, 2013 21:24 |
|
Solkatten
Elev |
Två dagar kvar av lovet (som på sätt och vis redan är slut) och sedan skola. You've got to be kidding me.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 feb, 2013 21:24
Detta inlägg ändrades senast 2013-02-22 kl. 21:24
|
|
Borttagen
|
Nu har jag fastnat för en bok och vill så gärna veta hur den slutar, samtidigt som jag inte vill bli klar med den alls. Det är en av de få böcker som jag inte vill spoila för mig själv heller...
22 feb, 2013 21:24 |
|
Obliviate_
Elev |
ibland känns det verkligen som att alla ogillar en..
22 feb, 2013 21:28 |
|
Borttagen
|
22 feb, 2013 21:29 |
|
The Noble Lion
Elev |
Skrivet av Caius: Feber. Läsa. Sitta och gråta som en liten små unge. Jag älskar bra historier som är så jävla sorgliga att det inte går att sluta gråta. Ikväll kommer jag att somna med tårar i ögonen, igen. Förhoppningsvis vakna med dem också. Vad är det för fantastisk bok du läser?
22 feb, 2013 21:30 |
|
Caius
Elev |
Är det nu jag ska gå till sängs och gömma mig under mina täcken i väntan på en bättre dag?
Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 22 feb, 2013 21:31 |
|
Elma00
Elev |
22 feb, 2013 21:32 |
|
Neeyum
Elev |
you know what guys
i hate everything jariana isn't together anymore and it hurts so bad i am crying MY WEEKEND IS RUINED (ja engelska var nödvändigt) 22 feb, 2013 21:32 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen