@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
scarhead
Lärare |
jag var ute med mina kompisar nyss och min crush var med och vi pratade och vi kramades flera gånger (he's very lovely of himself and gives people a lot of love) och han är mys
22 feb, 2013 20:20 |
|
The Noble Lion
Elev |
22 feb, 2013 20:22 |
|
Celebikai
Elev |
Skrivet av scarhead :jag var ute med mina kompisar nyss och min crush var med och vi pratade och vi kramades flera gånger (he's very lovely of himself and gives people a lot of love) och han är mys shippar er redan ![]()
22 feb, 2013 20:22 |
|
Borttagen
|
22 feb, 2013 20:23 |
scarhead
Lärare |
Skrivet av Celebikai: gör det!!! han är mys och fin och han satt i mitt knä för han fick ingen stol att sitta iSkrivet av scarhead :jag var ute med mina kompisar nyss och min crush var med och vi pratade och vi kramades flera gånger (he's very lovely of himself and gives people a lot of love) och han är mys shippar er redan mm sen puttade jag bort honom för han fes så yeah det tar bort några myspoäng 22 feb, 2013 20:23 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
Skrivet av Borttagen: THG, HP eller LOTR... du då? Hp, fantasy ller djur typ http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28385 <--- Dramione ff 22 feb, 2013 20:24 |
|
Borttagen
|
Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Borttagen: THG, HP eller LOTR... du då? Hp, fantasy ller djur typ Okej! Vill du fixa? Eller ska jag? 22 feb, 2013 20:24 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Borttagen: THG, HP eller LOTR... du då? Hp, fantasy ller djur typ Okej! Vill du fixa? Eller ska jag? Kvittar ^^ men ska vi göra en tråd i rollspel nu eller? http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28385 <--- Dramione ff 22 feb, 2013 20:25 |
|
Aivilio
Elev |
22 feb, 2013 20:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Borttagen: Skrivet av YoshiFriend <3: Skrivet av Borttagen: THG, HP eller LOTR... du då? Hp, fantasy ller djur typ Okej! Vill du fixa? Eller ska jag? Kvittar ^^ men ska vi göra en tråd i rollspel nu eller? Japp 22 feb, 2013 20:26 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen