@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Hp Luna
Elev |
22 feb, 2013 19:53 |
|
soratanaka
Elev |
dET ÄR SVÅRT ATT SKRIVA I SPIVAK-PRONOMEN AV NÅN ANLEDNING AHHRHGHHG
"We should love people and use things, but unfortunately we love things and use people." 22 feb, 2013 20:02 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
22 feb, 2013 20:09 |
|
Borttagen
|
chiiiiiiiiiiiiiiips ♥
22 feb, 2013 20:14 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: chiiiiiiiiiiiiiiips ♥ nötternötternötternötternötter!♥ 22 feb, 2013 20:14 |
|
M4L13
Elev |
22 feb, 2013 20:14 |
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Borttagen: Har du ätit det innan? Jag ska äta sushi idag, wow intressant Klart! Fast det var väl ett år sedan sist hehe Aa, okej. När du sa intressant så undrade jag bara ... jag har ätit det för flera år sedan, men jag vblev avskräckt sedan, xD. haha det är en ganska speciell smak! det enda jag stör mig på är pinnarna haha Jag lärde mig äta med pinnar som liten, så ja. De är inget problem. Mer den råa fisken, hehe. 22 feb, 2013 20:14 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
22 feb, 2013 20:16 |
|
Borttagen
|
22 feb, 2013 20:18 |
|
YoshiFriend <3
Elev |
Jaaa!!!!!!!! Vad brukar du rolla? ^^ http://www.mugglarportalen.se/#forum.php?topic=28385 <--- Dramione ff 22 feb, 2013 20:20 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen