@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
M4L13
Elev |
jag vill spela xbox, men min tv är paj för pappa gjorde nåt med den
fast sen vill jag ha roliga spel, jag vill pröva gta, assasins creed, Portal 1 och 2, cooood, skyrim och sims 3 pets om det är kul vill jag ha dem snälla någon köp spel till mig
22 feb, 2013 17:39 |
|
Pixie
Elev |
22 feb, 2013 17:40 |
|
Neeyum
Elev |
you better do NEJ JAG BARA SKOJAR jag älskar dig med pusspuss 22 feb, 2013 17:41 |
|
Pixie
Elev |
gahhh pusspuss jag är överglad såhär liksom
22 feb, 2013 17:43 |
|
Solkatten
Elev |
Varför stänger Internet ner av sig själv?!?! Jävligt irriterande.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 feb, 2013 17:46 |
|
Pixie
Elev |
okej:
min idol följde mig på tumblr och rebloggar massa från mig vilma skickade sån fin text jag är så glad att jag skippar sminket #yolo
22 feb, 2013 17:49 |
|
IamAK
Elev |
är uttråkad!
22 feb, 2013 17:56 |
|
The Noble Lion
Elev |
Åh herregud nu är allt klart inför USA tror jag, åtminstone alla papper och sådant! Har till och med sagt att jag ska vara med på avresehelgen! DAJKFLJFLGKSAFG NERVÖÖÖÖÖST!
22 feb, 2013 18:15 |
|
M4L13
Elev |
Ib är ett av de finaste inide 2dhorrorspelen som finns enligt mig
vi kan adoptera honom
22 feb, 2013 18:22 |
|
LolFeelings
Elev |
22 feb, 2013 18:24 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen