@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
stellaa
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av stellaa: Sitter i skolan och har SO... suck Sverige på 1700-talet, booooring. Men är snart klar med uppsatsen så ja, det är skönt. Historia är intressant ju Haha nej, skittråkigt. ![]() 22 feb, 2013 13:59 |
|
Obliviate_
Elev |
Förvirrad tjej.
Killen ska meka bil. Han sa i förrgår att han skulle göra det idag. Jag funderade på varför han inte kunde göra det igår.. Jo, jag kan nämnligen gå till jobbet. Är ju bara tre-fyra mil, no biggeh. ... Nä. 22 feb, 2013 13:59 |
|
Tvilling
Elev |
Tittar på en liten film som jag gjorde med några kompisar för nåt år sen o ah. För det första håller jag på att bossa alla omkring bara "ta kameran och filma så här kom lite närmre och gå runt oss o så gör vi" typ. hehe. xD För det andra ser det så jäkla kul ut för vi hade klätt ut oss i typ "medeltids kläder" och slogs med pinnar som svärd. XD Men sjukt kul var det!
∞ fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille ∞ 22 feb, 2013 14:00 |
|
stellaa
Elev |
22 feb, 2013 14:03 |
|
Ginny00
Elev |
Mellisfika för att fira sportlov på mammas jobb ♥
22 feb, 2013 14:26 |
|
M4L13
Elev |
happ förts så får jag reda på att pappa har en hudsjukdom som kan leda till huDCANCER I ONSDAGS OCH ATT HAN HAFT DET I FLERA ÅR OCH SEN SÅ ÅKER HAN OCH OPERERAR SIG IDAG UTAN ATT ENS SÄGA ATT HAN SKA OPERERAS LIKE FATHER WHY YOU DOING THIS TO ME
22 feb, 2013 14:32 |
|
NyTo
Elev |
22 feb, 2013 14:35 |
|
Solkatten
Elev |
Varför är sportlovet bara en vecka och inte två?
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 feb, 2013 14:51 |
|
Hedwig96
Elev |
kanske för att vi inte ska börja längta till skolan!! 22 feb, 2013 14:53 |
|
joel9324
Elev |
22 feb, 2013 14:53 |
Du får inte svara på den här tråden.






Mugglarportalen