@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Dramione99
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av Dramione99: Skrivet av Borttagen: Har du ätit det innan? Jag ska äta sushi idag, wow intressant Klart! Fast det var väl ett år sedan sist hehe Aa, okej. När du sa intressant så undrade jag bara ... jag har ätit det för flera år sedan, men jag vblev avskräckt sedan, xD. 22 feb, 2013 12:46 |
|
Filuren
Elev |
Jag. Är. Förkyld. Och. Jag. Hatar. Det.
22 feb, 2013 13:05 |
|
Obliviate_
Elev |
22 feb, 2013 13:22 |
|
Borttagen
|
jag sitter och skrattar som en idiot xD
22 feb, 2013 13:26 |
|
Dramione99
Elev |
Satt just och tittade på en tredjedel av "The Real Arthur and Merlin".
22 feb, 2013 13:29 |
|
Filuren
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Filuren: Jag. Är. Förkyld. Och. Jag. Hatar. Det. Jag med Det är synd om oss Absolut. 22 feb, 2013 13:36 |
|
stellaa
Elev |
Sitter i skolan och har SO... suck Sverige på 1700-talet, booooring. Men är snart klar med uppsatsen så ja, det är skönt.
![]() 22 feb, 2013 13:40 |
|
M4L13
Elev |
22 feb, 2013 13:42 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av stellaa: Sitter i skolan och har SO... suck Sverige på 1700-talet, booooring. Men är snart klar med uppsatsen så ja, det är skönt. Historia är intressant ju 22 feb, 2013 13:56 |
|
smartbabe
Elev |
Har lyssnat på Sesame Street introsången ett par gånger nu, för att inte börja gråta efter att ha kollat Sagan om Jockiboi. ![]()
22 feb, 2013 13:58 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen