Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10956 10957 10958 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Tuggrus
Elev

Avatar


Asså min tumblr-bestie är så awesome att det gör ont x)

MUMS!

22 feb, 2013 11:45

Borttagen

Avatar


Jag ska äta sushi idag, wow intressant

22 feb, 2013 11:59

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag ska äta sushi idag, wow intressant


mums♥

22 feb, 2013 11:59

Dramione99
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag ska äta sushi idag, wow intressant
Har du ätit det innan?

22 feb, 2013 12:00

Tvilling
Elev

Avatar


Hurray, har pluggat både matte, religion och lite biologi och jag har inte ens ätit lunch än. Which means jag måste göra klart mitt jäkla musikpussel, men annars har jag inte mycket plugg att göra ;D

fanfiction: Grönt hjärta, rött blod; en friendzoned Slytherintjej och en söt heroisk Gryffindorkille

22 feb, 2013 12:11

ella potter
Elev

Avatar


Skrivet av Tvilling:
Hurray, har pluggat både matte, religion och lite biologi och jag har inte ens ätit lunch än. Which means jag måste göra klart mitt jäkla musikpussel, men annars har jag inte mycket plugg att göra ;D

Jag åt nyss frukost

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2Fi.pinimg.com%2Foriginals%2F09%2F71%2Ff6%2F0971f6117d7e667200ded8c674b1d8bc.gifhttps://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=https%3A%2F%2F64.media.tumblr.com%2F7d26abcd69448cea44081f5536b7df2a%2Ftumblr_oqdxe0pXSy1w8cb70o1_500.gifv

22 feb, 2013 12:18

M4L13
Elev

Avatar


jag drömde att jag bodde med dan och phil i en jättemysig stuga och allt var helt lovely och vi träffade pj och chris och vi hade det mysigt och så gick vi på äventyr och kramades och dom var mina bästa vänner and shit och jag var engelsk och varför var inte det riktigt det borde inte få ha varit en dröm nu är jag helt deprimerad jag vill tillbaka till min dröm fast den skulle vart på riktigt VARFÖR VILL DU GÖRA DETTA MOT MIG JOHN BLUND Q____Q
det var den bästa drömmen ever, även fast vi dödade zombies i en del så var allt annat jättemysigt och gulligt och kramigt och dom var världens snällaste och </3

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

22 feb, 2013 12:20

Borttagen

Avatar


Skrivet av Dramione99:
Skrivet av Borttagen:
Jag ska äta sushi idag, wow intressant
Har du ätit det innan?

Klart! Fast det var väl ett år sedan sist hehe

22 feb, 2013 12:39

Tvilling
Elev

Avatar


22 feb, 2013 12:41

Borttagen

Avatar


Jag vet inte varför jag drömmer om såna saker men sist drömde jag om att Håkan Hellströms rosa cykel (han hade sitt namn på den också) blev stulen och han blev jätteledsen. Vi letade efter den i tvätten men det enda vi hittade var gympaskor. Oh well...

22 feb, 2013 12:41

1 2 3 ... 10956 10957 10958 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.