@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Fast hur konstigt det en låter så gillar jag att göra illa migLuna_rav Ojdå! Jag landade iallafall på något mjukt, som tur var. :'s Solkatten Nej, det är inte så kul. Eller alltså, jag kommer ju inte ihåg vad som hände, utan jag förstod det sen efteråt, men att allt blir svart och att man börjar tappa balansen och vingla känns ganska obehagligt. Ebba_xx Precis! Har aldrig svimmat förut(förutom möjligtvis någon gång när jag var jätteliten), och har aldrig riktigt varit orolig över att svimma när det svartnar till när jag reser mig upp, men usch vad obehagligt det är. :s Cedric Digory Förstår att du inte vill det, det känns konstigt och obehagligt, plus att man i värsta fall kan göra illa sig. :s 22 feb, 2013 07:51 |
|
Borttagen
|
jag gråter som ett litet barn
DET ÄR SÅ FINT 22 feb, 2013 08:05 |
|
Borttagen
|
Varför var inte min dröm sann? Jag drömde om att mitt hår var i regnbågens färger!♥
22 feb, 2013 08:09 |
|
LeonaGoodness
Elev |
Jag är på flygfältet i köpenhamn...
Hogwarts will always be there to welcome you home. <3 22 feb, 2013 09:54 |
|
Borttagen
|
Börjar att få söndagsångest i förtid
22 feb, 2013 09:56 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Nu ska jag blogga
22 feb, 2013 10:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Börjar att få söndagsångest i förtid samma här. 22 feb, 2013 10:11 |
|
Nymfadora Tonks
Elev |
Länktar efter sommar
22 feb, 2013 10:16 |
|
Borttagen
|
Cedric Digory
För mig låter det inte konstigt alls, då jag också gillar att göra illa mig själv, vare sig jag gör det med flit eller om det är en olycka. 22 feb, 2013 10:48 |
|
Caius
Elev |
Varför ha en chatt på hemsidan när det ändå bara sitter folk där som ska svara på frågorna som inte kan svara på dem?
Jävla irriterande. Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 22 feb, 2013 10:55 |
Du får inte svara på den här tråden.

Mugglarportalen