Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10955 10956 10957 ... 30039 30040 30041
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Luna_rav
Ojdå! Jag landade iallafall på något mjukt, som tur var. :'s

Solkatten
Nej, det är inte så kul.
Eller alltså, jag kommer ju inte ihåg vad som hände, utan jag förstod det sen efteråt, men att allt blir svart och att man börjar tappa balansen och vingla känns ganska obehagligt.

Ebba_xx
Precis!
Har aldrig svimmat förut(förutom möjligtvis någon gång när jag var jätteliten), och har aldrig riktigt varit orolig över att svimma när det svartnar till när jag reser mig upp, men usch vad obehagligt det är. :s

Cedric Digory
Förstår att du inte vill det, det känns konstigt och obehagligt, plus att man i värsta fall kan göra illa sig. :s
Fast hur konstigt det en låter så gillar jag att göra illa mig

22 feb, 2013 07:51

Borttagen

Avatar


jag gråter som ett litet barn

DET ÄR SÅ FINT

22 feb, 2013 08:05

Borttagen

Avatar


Varför var inte min dröm sann? Jag drömde om att mitt hår var i regnbågens färger!♥

22 feb, 2013 08:09

LeonaGoodness
Elev

Avatar


Jag är på flygfältet i köpenhamn...

Hogwarts will always be there to welcome you home. <3

22 feb, 2013 09:54

Borttagen

Avatar


Börjar att få söndagsångest i förtid

22 feb, 2013 09:56

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Nu ska jag blogga

22 feb, 2013 10:00

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Börjar att få söndagsångest i förtid


samma här.

22 feb, 2013 10:11

Nymfadora Tonks
Elev

Avatar


Länktar efter sommar

22 feb, 2013 10:16

Borttagen

Avatar


Cedric Digory
För mig låter det inte konstigt alls, då jag också gillar att göra illa mig själv, vare sig jag gör det med flit eller om det är en olycka.

22 feb, 2013 10:48

Caius
Elev

Avatar


Varför ha en chatt på hemsidan när det ändå bara sitter folk där som ska svara på frågorna som inte kan svara på dem?
Jävla irriterande.

Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha.

22 feb, 2013 10:55

1 2 3 ... 10955 10956 10957 ... 30039 30040 30041

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.