@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
whirlwinds
Elev |
Skrivet av Terrakowski: Skrivet av whirlwinds: har inte varit i skolan på snart två veckor : ///// obs har ej lov nu Aj då det började med en förkylning, sen ca hela den här veckan har jag bara låtsats vara sjukare än jag är för att få stanna hemma längre pga varken orkar eller klarar av skolan..........ehe
22 feb, 2013 00:37 |
|
Terrakowski
Elev |
Skrivet av whirlwinds: Skrivet av Terrakowski: Skrivet av whirlwinds: har inte varit i skolan på snart två veckor : ///// obs har ej lov nu Aj då det började med en förkylning, sen ca hela den här veckan har jag bara låtsats vara sjukare än jag är för att få stanna hemma längre pga varken orkar eller klarar av skolan..........ehe Fan va jobbigt... 22 feb, 2013 00:39 |
|
Thilda
Elev |
Nu ska jag gå och lägga mig. Känner mig som en fegis som inte vill gå ner i källaren till mitt rum och sova, bara för att jag blir rädd när min lillasyster inte är hemma. Gaah, sluta fega och gå ner >
22 feb, 2013 00:40 |
|
Obliviate_
Elev |
jag orkar inte vara sjuuuk
22 feb, 2013 00:54 |
|
cirklar
Elev |
Jag vill gå och lägga mig, men vår hund ligger i min säng (precis vid kudden), och jag vill inte väcka honom för han ser så otroligt söt ut när han sover.
22 feb, 2013 01:00 |
|
Neeyum
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Neeyum: TacosPanda: främre gyrus cinguli eller ACC, den styr ångestkänslor tror jag? (eller så är jag bara trött ehm) jo Främre delen av gyrus cinguli är inblandad i hur vi reagerar på en smärtretning. Gyrus cingulis främre parti förefaller dessutom att vara en viktig mötesplats för ett flertal samverkande nervcellsnätverk. (och jag tror att anterior cingulate gyrus är på latin) ![]() 22 feb, 2013 01:28 |
|
Solkatten
Elev |
Det började nyss ringa i en mobil en hallen. Jag följde ljudet och trodde att den låg i någon av mammas väskor då ljudet kom därifrån men jag hittade inte någon mobil. En av mina bröder har en kompis som sover över (läs; lanar) och hans jacka hänger där också var det hans mobil. Fick då gå upp till min brors rum och lämna den eftersom den vägrade sluta. Man ringer inte mitt i natten.
"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 feb, 2013 02:19 |
|
Ginny00
Elev |
Min dröm inatt var jättekonstig, drömde för andra fången att jag och min 'fiende' pratade om all vi har svårt med varandra för.. why couldn't that be reeaal.
Nu vill jag bara somna om, så sjukt mycket.. 22 feb, 2013 06:20 |
|
Borttagen
|
Jag vaknade, insåg inte kan att jag inte kan fara till skolan idag pga. sjuka jag. Så nu försöker jag sova, men folk ringer till mig stup i kvarten så det är omöjligt .-.
22 feb, 2013 06:28 |
|
Borttagen
|
Ska snart till skolan ^^
Eftersom jag har fixa festen-kursen (vi är ungefär 30 st) så får jag tortillas i skolan OCH RESTEN AV SKOLAN (typ 150 personer) FÅR BARA SE PÅ OCH ÄTA SIN SEJ MOHAHAHAHAHAHAHAHAAH 22 feb, 2013 06:59 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen