@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Tuggrus
Elev |
Jag vill gifta mig med Curtis Paradis och Graham Nardone.. samtidigt.. bwaaah.. båda är så söta!
Just look at these awesomers! I love them.. a lot! MUMS! 21 feb, 2013 23:31 |
|
t i l d a
Elev |
21 feb, 2013 23:33 |
|
M4L13
Elev |
21 feb, 2013 23:38 |
|
Terrakowski
Elev |
21 feb, 2013 23:39 |
|
Obliviate_
Elev |
Bara jag som ogillar att folk går förbi utanför ens fönster o glor in? Jag har en stor gräsmatta utanför mitt fönster, kom förbi en kille , gick fram till fönstret, glodde in och gick iväg igen. Tha fuck?
22 feb, 2013 00:12 |
|
whirlwinds
Elev |
22 feb, 2013 00:12 |
|
Terrakowski
Elev |
Skrivet av whirlwinds: har inte varit i skolan på snart två veckor : ///// obs har ej lov nu Aj då 22 feb, 2013 00:28 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Bara jag som ogillar att folk går förbi utanför ens fönster o glor in? Jag har en stor gräsmatta utanför mitt fönster, kom förbi en kille , gick fram till fönstret, glodde in och gick iväg igen. Tha fuck? Hahaha, va? "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 feb, 2013 00:29 |
|
Obliviate_
Elev |
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Obliviate_: Bara jag som ogillar att folk går förbi utanför ens fönster o glor in? Jag har en stor gräsmatta utanför mitt fönster, kom förbi en kille , gick fram till fönstret, glodde in och gick iväg igen. Tha fuck? Hahaha, va? JAG VET INTE D: Sluta glo in i mina fönster främmande stalkerkillar. Me don't like u, go away stupid boy :O typ xD 22 feb, 2013 00:31 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Obliviate_: Skrivet av Solkatten: Skrivet av Obliviate_: Bara jag som ogillar att folk går förbi utanför ens fönster o glor in? Jag har en stor gräsmatta utanför mitt fönster, kom förbi en kille , gick fram till fönstret, glodde in och gick iväg igen. Tha fuck? Hahaha, va? JAG VET INTE D: Sluta glo in i mina fönster främmande stalkerkillar. Me don't like u, go away stupid boy :O typ xD Du skulle ha vinkat till honom. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 22 feb, 2013 00:31 |
Du får inte svara på den här tråden.





Mugglarportalen