@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Pixie
Elev |
21 feb, 2013 22:42 |
|
Neeyum
Elev |
TacosPanda: främre gyrus cinguli eller ACC, den styr ångestkänslor tror jag? (eller så är jag bara trött ehm)
21 feb, 2013 22:42 |
|
Pixie
Elev |
21 feb, 2013 22:44 |
|
TacosPanda
Elev |
Skrivet av Neeyum: TacosPanda: främre gyrus cinguli eller ACC, den styr ångestkänslor tror jag? (eller så är jag bara trött ehm) Fick precis fram "främre gyrus cinguli" så det lär vara rätt, tack för hjälpen!
21 feb, 2013 22:45 |
|
Hedwig96
Elev |
Skrivet av Neeyum: TacosPanda: främre gyrus cinguli eller ACC, den styr ångestkänslor tror jag? (eller så är jag bara trött ehm) jo Främre delen av gyrus cinguli är inblandad i hur vi reagerar på en smärtretning. Gyrus cingulis främre parti förefaller dessutom att vara en viktig mötesplats för ett flertal samverkande nervcellsnätverk. (och jag tror att anterior cingulate gyrus är på latin) 21 feb, 2013 22:48 |
|
Solkatten
Elev |
Hahah, omg. xD "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 feb, 2013 22:48
Detta inlägg ändrades senast 2013-02-21 kl. 22:51
|
|
M4L13
Elev |
JA
JAG LISTADE UT VAD PEWDIES ENDSCREENLÅT VAR FUCKYEAH JAG ÄR SMART MALMÖ BEACH NIGHT PARTY SLAGSMÅLSKLUBBEN JAG VISSTE ATT JAG KÄNDEIGEN DEN FUCKYEAH
21 feb, 2013 22:51 |
|
TacosPanda
Elev |
Skrivet av Hedwig96: Skrivet av Neeyum: TacosPanda: främre gyrus cinguli eller ACC, den styr ångestkänslor tror jag? (eller så är jag bara trött ehm) jo Främre delen av gyrus cinguli är inblandad i hur vi reagerar på en smärtretning. Gyrus cingulis främre parti förefaller dessutom att vara en viktig mötesplats för ett flertal samverkande nervcellsnätverk. (och jag tror att anterior cingulate gyrus är på latin) Tack så mycket!
21 feb, 2013 22:51 |
|
Borttagen
|
Luna_rav
Ojdå! Jag landade iallafall på något mjukt, som tur var. :'s Solkatten Nej, det är inte så kul. Eller alltså, jag kommer ju inte ihåg vad som hände, utan jag förstod det sen efteråt, men att allt blir svart och att man börjar tappa balansen och vingla känns ganska obehagligt. Ebba_xx Precis! Har aldrig svimmat förut(förutom möjligtvis någon gång när jag var jätteliten), och har aldrig riktigt varit orolig över att svimma när det svartnar till när jag reser mig upp, men usch vad obehagligt det är. :s Cedric Digory Förstår att du inte vill det, det känns konstigt och obehagligt, plus att man i värsta fall kan göra illa sig. :s 21 feb, 2013 23:11 |
|
M4L13
Elev |
Skrivet av M4L13: JA JAG LISTADE UT VAD PEWDIES ENDSCREENLÅT VAR FUCKYEAH JAG ÄR SMART MALMÖ BEACH NIGHT PARTY SLAGSMÅLSKLUBBEN JAG VISSTE ATT JAG KÄNDEIGEN DEN FUCKYEAH skoja bara det är ovningskora.
21 feb, 2013 23:13 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen