@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Jag svimmade för tio minuter sedan, usch vilken obehaglig känsla. Jag skulle resa mig upp från soffan och allt blev svart, men jag är van vid det eftersom att det alltid blir så när jag reser mig upp. Men nu kändes det som att jag höll på att tappa balansen också, så jag försökte stå stilla och sen kommer jag inte ihåg något mer än att jag vaknade upp halvt på golvet och halvt liggande på soffan brevid den jag satt på förut. När jag vaknade så hörde jag mina föräldrar ropa på mig från hallen och undra vad jag gör, och jag förstog inte alls vad de menade, tills jag insåg att jag låg jättekonstigt halvt på golvet och halvt på soffan, och så vet jag att jag inte hade bestämt mig att lägga mig helt plötsligt, och jag kommer inte ens ihåg att ha gjort det, utan vaknade helt plötsligt upp där efter att allt hade blivit svart av att ha rest mig upp. Råkade tydligen bita mig i läppen också när jag svimmade, för det började blöda i insidan av min kind/läpp och det svider nu. ._. ursch... Jag svimmade när jag skulle till farmor... eller tja när vi var där rättare sagt. Jag hade druckit förlite vatten och var alldeles yr. Alltså jag hade ju aldrig fått en sådan känsla förut... när vi väl gick upp för trappen till hennes hus ramlade jag och slog huvudet i väggen. Sen vaknade jag av att pappa bärde mig till en soffa. 21 feb, 2013 22:16 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Jag svimmade för tio minuter sedan, usch vilken obehaglig känsla. Jag skulle resa mig upp från soffan och allt blev svart, men jag är van vid det eftersom att det alltid blir så när jag reser mig upp. Men nu kändes det som att jag höll på att tappa balansen också, så jag försökte stå stilla och sen kommer jag inte ihåg något mer än att jag vaknade upp halvt på golvet och halvt liggande på soffan brevid den jag satt på förut. När jag vaknade så hörde jag mina föräldrar ropa på mig från hallen och undra vad jag gör, och jag förstog inte alls vad de menade, tills jag insåg att jag låg jättekonstigt halvt på golvet och halvt på soffan, och så vet jag att jag inte hade bestämt mig att lägga mig helt plötsligt, och jag kommer inte ens ihåg att ha gjort det, utan vaknade helt plötsligt upp där efter att allt hade blivit svart av att ha rest mig upp. Råkade tydligen bita mig i läppen också när jag svimmade, för det började blöda i insidan av min kind/läpp och det svider nu. ._. Jag har varit på väg att svimma några gånger och det är verkligen inte kul. nää, ugh. Hatar när man känner att det börjar svartna för ögonen och ba NOOOO!!!! typ. 21 feb, 2013 22:18 |
|
Borttagen
|
Skrivet av Borttagen: Har aldrig svimmat...vill inte det heller...Skrivet av Solkatten: Skrivet av Borttagen: Jag svimmade för tio minuter sedan, usch vilken obehaglig känsla. Jag skulle resa mig upp från soffan och allt blev svart, men jag är van vid det eftersom att det alltid blir så när jag reser mig upp. Men nu kändes det som att jag höll på att tappa balansen också, så jag försökte stå stilla och sen kommer jag inte ihåg något mer än att jag vaknade upp halvt på golvet och halvt liggande på soffan brevid den jag satt på förut. När jag vaknade så hörde jag mina föräldrar ropa på mig från hallen och undra vad jag gör, och jag förstog inte alls vad de menade, tills jag insåg att jag låg jättekonstigt halvt på golvet och halvt på soffan, och så vet jag att jag inte hade bestämt mig att lägga mig helt plötsligt, och jag kommer inte ens ihåg att ha gjort det, utan vaknade helt plötsligt upp där efter att allt hade blivit svart av att ha rest mig upp. Råkade tydligen bita mig i läppen också när jag svimmade, för det började blöda i insidan av min kind/läpp och det svider nu. ._. Jag har varit på väg att svimma några gånger och det är verkligen inte kul. nää, ugh. Hatar när man känner att det börjar svartna för ögonen och ba NOOOO!!!! typ. 21 feb, 2013 22:20 |
|
Hedwig96
Elev |
gör du? jag har inte hört Danmarks! 21 feb, 2013 22:23 |
|
TacosPanda
Elev |
Skrivet av TacosPanda: Okej, det gick inge bra att sig borta från mugglis.. Men kan någon svara på vad anterior cingulate gyrus heter på svenska? Det är en del av hjärnan snela hjelp Eller kan någon svara på om det är engelska eller latin eller grekiska eller azerbajanska eller whatever?
21 feb, 2013 22:25 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TacosPanda: Skrivet av TacosPanda: Okej, det gick inge bra att sig borta från mugglis.. Men kan någon svara på vad anterior cingulate gyrus heter på svenska? Det är en del av hjärnan snela hjelp Eller kan någon svara på om det är engelska eller latin eller grekiska eller azerbajanska eller whatever? Google is your friend, you know 21 feb, 2013 22:26 |
|
Hedwig96
Elev |
Nu har jag varit och Bowla 2 dar i rad!!
21 feb, 2013 22:30 |
|
TacosPanda
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av TacosPanda: Skrivet av TacosPanda: Okej, det gick inge bra att sig borta från mugglis.. Men kan någon svara på vad anterior cingulate gyrus heter på svenska? Det är en del av hjärnan snela hjelp Eller kan någon svara på om det är engelska eller latin eller grekiska eller azerbajanska eller whatever? Google is your friend, you know Har googlat det i en 40 min nu..
21 feb, 2013 22:31 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TacosPanda: Skrivet av Borttagen: Skrivet av TacosPanda: Skrivet av TacosPanda: Okej, det gick inge bra att sig borta från mugglis.. Men kan någon svara på vad anterior cingulate gyrus heter på svenska? Det är en del av hjärnan snela hjelp Eller kan någon svara på om det är engelska eller latin eller grekiska eller azerbajanska eller whatever? Google is your friend, you know Har googlat det i en 40 min nu.. Då kan jag nog inte hjälpa till... 21 feb, 2013 22:33 |
|
TacosPanda
Elev |
Skrivet av Borttagen: Skrivet av TacosPanda: Skrivet av Borttagen: Skrivet av TacosPanda: Skrivet av TacosPanda: Okej, det gick inge bra att sig borta från mugglis.. Men kan någon svara på vad anterior cingulate gyrus heter på svenska? Det är en del av hjärnan snela hjelp Eller kan någon svara på om det är engelska eller latin eller grekiska eller azerbajanska eller whatever? Google is your friend, you know Har googlat det i en 40 min nu.. Då kan jag nog inte hjälpa till... Okej, tack ändå
21 feb, 2013 22:34 |
Du får inte svara på den här tråden.


Mugglarportalen