Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10950 10951 10952 ... 30040 30041 30042
Användare Inlägg
Li
Biträdande rektor

Avatar


Började just fulgrina till Tele2-reklamen.

... ok.

without something there is no nothing

21 feb, 2013 21:29

Borttagen

Avatar


Ugglan Hedwig: Ja, det var inte en särskild rolig upplevelse. :'/
Tack♥, det hoppas jag också, orkar inte med att det ska bli svart varje gång jag reser mig upp. :c

21 feb, 2013 21:34

M4L13
Elev

Avatar


just caught myself drooling over PJ
literally
jag dreglade
på riktigt
det är nåt fel på mig jag dreglar hela tiden like seriously

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

21 feb, 2013 21:43

Obliviate_
Elev

Avatar


Nån social?

21 feb, 2013 21:58

Borttagen

Avatar


Skrivet av Obliviate_:
Nån social?

Heej

21 feb, 2013 21:59

TacosPanda
Elev

Avatar


Det tar emot men nu stänger jag ner mugglis. Ska plugga. Okej. Det kommer gå åt h*lvete.
hejdå. brb.

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lr9djagCkS1qefafr.gif

21 feb, 2013 22:00

Borttagen

Avatar


Skrivet av TacosPanda:
Det tar emot men nu stänger jag ner mugglis. Ska plugga. Okej. Det kommer gå åt h*lvete.
hejdå. brb.

Lycka till!

21 feb, 2013 22:02

Solkatten
Elev

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag svimmade för tio minuter sedan, usch vilken obehaglig känsla.

Jag skulle resa mig upp från soffan och allt blev svart, men jag är van vid det eftersom att det alltid blir så när jag reser mig upp. Men nu kändes det som att jag höll på att tappa balansen också, så jag försökte stå stilla och sen kommer jag inte ihåg något mer än att jag vaknade upp halvt på golvet och halvt liggande på soffan brevid den jag satt på förut.
När jag vaknade så hörde jag mina föräldrar ropa på mig från hallen och undra vad jag gör, och jag förstog inte alls vad de menade, tills jag insåg att jag låg jättekonstigt halvt på golvet och halvt på soffan, och så vet jag att jag inte hade bestämt mig att lägga mig helt plötsligt, och jag kommer inte ens ihåg att ha gjort det, utan vaknade helt plötsligt upp där efter att allt hade blivit svart av att ha rest mig upp.

Råkade tydligen bita mig i läppen också när jag svimmade, för det började blöda i insidan av min kind/läpp och det svider nu. ._.

Jag har varit på väg att svimma några gånger och det är verkligen inte kul.

"If you expect disappointment, then you can never really be disappointed."

21 feb, 2013 22:10

Tuggrus
Elev

Avatar


Knarkar "Sugar Rush" och "When can I see you again?" från Wreck-it Ralph soundtracket. Weeeh!

MUMS!

21 feb, 2013 22:12

TacosPanda
Elev

Avatar


Okej, det gick inge bra att sig borta från mugglis..
Men kan någon svara på vad anterior cingulate gyrus heter på svenska?
Det är en del av hjärnan
snela hjelp

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fmedia.tumblr.com%2Ftumblr_lr9djagCkS1qefafr.gif

21 feb, 2013 22:16

1 2 3 ... 10950 10951 10952 ... 30040 30041 30042

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.