@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Li
Biträdande rektor |
Började just fulgrina till Tele2-reklamen.
... ok. without something there is no nothing 21 feb, 2013 21:29 |
|
Borttagen
|
Ugglan Hedwig: Ja, det var inte en särskild rolig upplevelse. :'/
Tack♥, det hoppas jag också, orkar inte med att det ska bli svart varje gång jag reser mig upp. :c 21 feb, 2013 21:34 |
|
M4L13
Elev |
just caught myself drooling over PJ
literally jag dreglade på riktigt det är nåt fel på mig jag dreglar hela tiden like seriously
21 feb, 2013 21:43 |
|
Obliviate_
Elev |
Nån social?
21 feb, 2013 21:58 |
|
Borttagen
|
21 feb, 2013 21:59 |
|
TacosPanda
Elev |
Det tar emot men nu stänger jag ner mugglis. Ska plugga. Okej. Det kommer gå åt h*lvete.
hejdå. brb.
21 feb, 2013 22:00 |
|
Borttagen
|
Skrivet av TacosPanda: Det tar emot men nu stänger jag ner mugglis. Ska plugga. Okej. Det kommer gå åt h*lvete. hejdå. brb. Lycka till! 21 feb, 2013 22:02 |
|
Solkatten
Elev |
Skrivet av Borttagen: Jag svimmade för tio minuter sedan, usch vilken obehaglig känsla. Jag skulle resa mig upp från soffan och allt blev svart, men jag är van vid det eftersom att det alltid blir så när jag reser mig upp. Men nu kändes det som att jag höll på att tappa balansen också, så jag försökte stå stilla och sen kommer jag inte ihåg något mer än att jag vaknade upp halvt på golvet och halvt liggande på soffan brevid den jag satt på förut. När jag vaknade så hörde jag mina föräldrar ropa på mig från hallen och undra vad jag gör, och jag förstog inte alls vad de menade, tills jag insåg att jag låg jättekonstigt halvt på golvet och halvt på soffan, och så vet jag att jag inte hade bestämt mig att lägga mig helt plötsligt, och jag kommer inte ens ihåg att ha gjort det, utan vaknade helt plötsligt upp där efter att allt hade blivit svart av att ha rest mig upp. Råkade tydligen bita mig i läppen också när jag svimmade, för det började blöda i insidan av min kind/läpp och det svider nu. ._. Jag har varit på väg att svimma några gånger och det är verkligen inte kul. "If you expect disappointment, then you can never really be disappointed." 21 feb, 2013 22:10 |
|
Tuggrus
Elev |
Knarkar "Sugar Rush" och "When can I see you again?" från Wreck-it Ralph soundtracket. Weeeh!
MUMS! 21 feb, 2013 22:12 |
|
TacosPanda
Elev |
Okej, det gick inge bra att sig borta från mugglis..
Men kan någon svara på vad anterior cingulate gyrus heter på svenska? Det är en del av hjärnan snela hjelp
21 feb, 2013 22:16 |
Du får inte svara på den här tråden.



Mugglarportalen