Välkommen till eEn gratis, svensk Harry Potter-community

F5

@ Intresseklubben antecknar

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

1 2 3 ... 10949 10950 10951 ... 30040 30041 30042
Användare Inlägg
Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Nu ska jag gå och dreggla över Ida Ginny Lovegood
s 111 pansy parkingson kort...


eh har inget att göra... kan jag följa med?

21 feb, 2013 21:18

Borttagen

Avatar


Aa!

21 feb, 2013 21:19

ronnyponny
Elev

Avatar


Skrivet av Ginny00:
Skrivet av ronnyponny:
Skrivet av Ginny00:
Skrivet av ronnyponny:
Skrivet av Ginny00:
Har haft världens finaste eftermiddag med Aivilio. Brownie in a mug :'D
Jag måste fan prova att göra den där brownie in a mug typ imorn, det verkade skitgott ju....var det gott?!!

Skojar du? DET VAR SÅ SJUKT GOTT. Det är seriöst dubbelt så gott som vanlig kladdkaka eller något. ♥ Jättechokladigt och jättegott.
OMG MÅSTE TESTA!!!!!

Superenkelt! Mjöl och socker var lite svårt att dosera, men ta ungefär en deciliter av varje, det funkade jättebra för oss!
okej tack, jag är inte så jättebra på de där måtten!

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F30.media.tumblr.com%2Ftumblr_m1iov4E2ER1qcgqlio1_500.gif https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2F25.media.tumblr.com%2Ftumblr_m1iov4E2ER1qcgqlio2_500.gif

21 feb, 2013 21:19

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Aa!


dude du räddade ljust mitt liv!

21 feb, 2013 21:19

Borttagen

Avatar


Haha någon som vill sälja pansy kort?

21 feb, 2013 21:20

Ginny00
Elev

Avatar


http://ask.fm/JohannaPotterhead

..varsågod mugglisar o.o

21 feb, 2013 21:23

M4L13
Elev

Avatar


mitt öra kliar

https://www.mugglarportalen.se/images/proxy.php?q=http%3A%2F%2Fimagesmtv-a.akamaihd.net%2Furi%2Fmgid%3Afile%3Ahttp%3Ashared%3Amtv.com%2Fnews%2Fwp-content%2Fuploads%2F2015%2F11%2Ftumblr_inline_njzu4eVusv1slq446-1448170594.gif

21 feb, 2013 21:24

Borttagen

Avatar


Nu när man är hemma själv så får man ju såna hjärt atacker ibland... kunde inte höra att min mobil ringde. Den har ringt 17 gånger! Ajdå...

21 feb, 2013 21:24

Borttagen

Avatar


Jag svimmade för tio minuter sedan, usch vilken obehaglig känsla.

Jag skulle resa mig upp från soffan och allt blev svart, men jag är van vid det eftersom att det alltid blir så när jag reser mig upp. Men nu kändes det som att jag höll på att tappa balansen också, så jag försökte stå stilla och sen kommer jag inte ihåg något mer än att jag vaknade upp halvt på golvet och halvt liggande på soffan brevid den jag satt på förut.
När jag vaknade så hörde jag mina föräldrar ropa på mig från hallen och undra vad jag gör, och jag förstog inte alls vad de menade, tills jag insåg att jag låg jättekonstigt halvt på golvet och halvt på soffan, och så vet jag att jag inte hade bestämt mig att lägga mig helt plötsligt, och jag kommer inte ens ihåg att ha gjort det, utan vaknade helt plötsligt upp där efter att allt hade blivit svart av att ha rest mig upp.

Råkade tydligen bita mig i läppen också när jag svimmade, för det började blöda i insidan av min kind/läpp och det svider nu. ._.

21 feb, 2013 21:27

Borttagen

Avatar


Skrivet av Borttagen:
Jag svimmade för tio minuter sedan, usch vilken obehaglig känsla.

Jag skulle resa mig upp från soffan och allt blev svart, men jag är van vid det eftersom att det alltid blir så när jag reser mig upp. Men nu kändes det som att jag höll på att tappa balansen också, så jag försökte stå stilla och sen kommer jag inte ihåg något mer än att jag vaknade upp halvt på golvet och halvt liggande på soffan brevid den jag satt på förut.
När jag vaknade så hörde jag mina föräldrar ropa på mig från hallen och undra vad jag gör, och jag förstog inte alls vad de menade, tills jag insåg att jag låg jättekonstigt halvt på golvet och halvt på soffan, och så vet jag att jag inte hade bestämt mig att lägga mig helt plötsligt, och jag kommer inte ens ihåg att ha gjort det, utan vaknade helt plötsligt upp där efter att allt hade blivit svart av att ha rest mig upp.

Råkade tydligen bita mig i läppen också när jag svimmade, för det började blöda i insidan av min kind/läpp och det svider nu. ._.

Oj, vad jobbigt! Hoppas att det blir bättre snart♥

21 feb, 2013 21:29

1 2 3 ... 10949 10950 10951 ... 30040 30041 30042

Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar

Du får inte svara på den här tråden.