@ Intresseklubben antecknar
Forum > Off Topic > Intresseklubben antecknar
| Användare | Inlägg |
|---|---|
|
Caius
Elev |
Ni kan få anteckna mycket ifrån mig nu;
1. Jag gillar att jag har ganska bra rykte om mig själv inne på ebay (jag verkar vara en av de få människorna som betalar på en gång när jag har klickat på "köp" på något). 2. Yay för att min nya hatt kommer nästa vecka! 3. Jag behöver seriöst en ny väska... Någon som inte har något som man gör sig illa på... Jag har svinont i vänstra tummen pga världens jack som varar och har sig pga att min väska nog är ute efter att döda mig. 4. Imorrn måste jag hitta värmepistolen ute i förrådet (lycka till). 5. Imorrn ska jag göra mönstret till västen och eventuellt börja sy den. 6. Jag känner mig allmänt värdelös på allt och är allmänt deprimerad atm. Det känns som att inget jag gör blir rätt och ja... Man mår ju inte precis bättre när bror min lyckas med allt och föräldrarna reagerar ungefär som "åh vad underbart att vi åtminstone har en unge som lyckas här i livet... men vad var det den andra hette och försökte göra...? ehhh... något på.... c kanske...?". Nu ska jag låna spegeln i brors rum och fotografera en bild på min kedja som jag har påbörjat att göra idag... Sedan så ska jag väl försöka göra klart den också, efter det måste jag se någon härlig film och spamma ned CI med bilder bara för att kanske se om någon kan muntra upp mig och få mig att känna att jag också kan göra något... Det här är vad vi kallar tankar. Det är något som är bra och som alla har rätt att ha. 21 feb, 2013 20:48 |
|
Ginny00
Elev |
Har haft världens finaste eftermiddag med Aivilio. Brownie in a mug :'D
21 feb, 2013 21:01 |
|
Tuggrus
Elev |
Längtar inte till vecka 12 längre, vill bara hoppa över den veckan just nu >.>
MUMS! 21 feb, 2013 21:05 |
|
ronnyponny
Elev |
Jag måste fan prova att göra den där brownie in a mug typ imorn, det verkade skitgott ju....var det gott?!!
21 feb, 2013 21:11 |
|
LolFeelings
Elev |
Skrivet av Tuggrus: Vecka 12 kommer nog inte att bli så bra för mig heller. Oh well.Längtar inte till vecka 12 längre, vill bara hoppa över den veckan just nu >.>
21 feb, 2013 21:11 |
|
Thilda
Elev |
Idag har jag handlat nya kläder, och jag känner mig nöjd. För första gången köpte jag mest av mig och mina systrar. Känns grymt.
21 feb, 2013 21:11 |
|
Borttagen
|
Nu ska jag gå och dreggla över Ida Ginny Lovegood
s 111 pansy parkingson kort... 21 feb, 2013 21:12
Detta inlägg ändrades senast 2013-02-21 kl. 21:13
|
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av ronnyponny: Jag måste fan prova att göra den där brownie in a mug typ imorn, det verkade skitgott ju....var det gott?!! Skojar du? DET VAR SÅ SJUKT GOTT. Det är seriöst dubbelt så gott som vanlig kladdkaka eller något. ♥ Jättechokladigt och jättegott. 21 feb, 2013 21:12 |
|
ronnyponny
Elev |
Skrivet av Ginny00: OMG MÅSTE TESTA!!!!!Skrivet av ronnyponny: Jag måste fan prova att göra den där brownie in a mug typ imorn, det verkade skitgott ju....var det gott?!! Skojar du? DET VAR SÅ SJUKT GOTT. Det är seriöst dubbelt så gott som vanlig kladdkaka eller något. ♥ Jättechokladigt och jättegott.
21 feb, 2013 21:13 |
|
Ginny00
Elev |
Skrivet av ronnyponny: Skrivet av Ginny00: OMG MÅSTE TESTA!!!!! Skrivet av ronnyponny: Jag måste fan prova att göra den där brownie in a mug typ imorn, det verkade skitgott ju....var det gott?!! Skojar du? DET VAR SÅ SJUKT GOTT. Det är seriöst dubbelt så gott som vanlig kladdkaka eller något. ♥ Jättechokladigt och jättegott. Superenkelt! Mjöl och socker var lite svårt att dosera, men ta ungefär en deciliter av varje, det funkade jättebra för oss! 21 feb, 2013 21:16 |
Du får inte svara på den här tråden.




Mugglarportalen